• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

عضو شورای اسلامی کمفه
عکس های شان را گرفتند و دیگر پشت سر خود را نگاه نکردند/زمین های کشاورزی امان را به بهانه ساخت شهرک واگذار کردیم اما متاسفانه بعد از آن مسئولین پشت سر خود را هم نگاه نکردند و الان نه می توانیم زمین های مان را پس بگیریم و نه خبری از شهرک شده است!

  • کد خبر : 58444
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>عضو شورای اسلامی کمفه</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>عکس های شان را گرفتند و دیگر پشت سر خود را نگاه نکردند/زمین های کشاورزی امان را به بهانه ساخت شهرک واگذار کردیم اما متاسفانه بعد از آن مسئولین پشت سر خود را هم نگاه نکردند و الان نه می توانیم زمین های مان را پس بگیریم و نه خبری از شهرک شده است!</span>

صدای مردم ما را کسی نمی شنود و فریادهایمان راه به جایی نبرده است/ بازدیدها و سفر مسئولان پس از زلزله به روستای کمفه فقط جنبه نمایشی داشت/ عکس های شان را گرفتند و دیگر پشت سر خود را نگاه نکردند/ از این همه وعده مسئولین خسته شده ایم/ زمین های کشاورزی امان را به […]

صدای مردم ما را کسی نمی شنود و فریادهایمان راه به جایی نبرده است/ بازدیدها و سفر مسئولان پس از زلزله به روستای کمفه فقط جنبه نمایشی داشت/ عکس های شان را گرفتند و دیگر پشت سر خود را نگاه نکردند/ از این همه وعده مسئولین خسته شده ایم/ زمین های کشاورزی امان را به بهانه ساخت شهرک واگذار کردیم اما متاسفانه بعد از آن مسئولین پشت سر خود را هم نگاه نکردند و الان نه می توانیم زمین های مان را پس بگیریم و نه خبری از شهرک شده است!

رویش زاگرس: شهریور ماه سال ۱۳۹۹ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، به همراه علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و جمعی از مدیران استانی از منطقه محروم کمفه از توابع شهرستان اندیکا بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید میدانی در حضور خبرنگاران می گوید: اولویت مهم مجلس در امر خدمت رسانی به مردم با مناطق محروم و کم برخوردار می باشد چرا که وظیفه دینی و انقلابی ما توجه به این امر و در عمل پیاده کردن این فریضه است. قالیباف تصریح کرد: آن چیزی که موجب رنج و آزار مردم می شود تصمیمات نادرست و بلاتکلیفی است که سرمایه های مادی ما را هدر داده است. وی اذعان داشت: رمز توسعه و آبادانی هر منطقه، مشارکت مردم در تعیین امورات آن منطقه می باشد و مهمترین کار انقلاب نیز این است که بستر را برای حضور مردم فراهم کند که نتیجه آن گره گشایی و حل مشکلات مردم خواهد بود.

همچنین علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که در این سفر قالیباف را همراهی می کرد اظهار داشت: کمفه یکی از مناطق محروم شهرستان اندیکا محسوب می شود که اهالی این منطقه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند که برای رفع این محرومیت ها و تسهیل در امورات مردم می طلبد که مسئولین تلاش خود را جدی تر و نگاه خود را ویژه تر نمایند. وی عدم جاده مناسب روستایی، تامین آب شرب بهداشتی، برق، اشتغال و رفع بیکاری جوانان را مهمترین مشکلات و دغدغه های شهرستان اندیکا توصیف کرد و خاطرنشان کرد: وضعیت جاده‌های عشایری شهرستان به خصوص جاده دسترسی به روستای کمفه به هیچ عنوان مناسب نیست و برای رفع این مشکل و سایر معضلات دیگر همچون آب شرب، برق و کشاورزی باید تدابیر مناسبی اندیشیده و راهکارهای مناسبی ارائه گردد.

اما عضو شورای اسلامی کمفه امروز در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:مسئولین آمدند و رفتند اما تاکنون هیچ کدام از وعده های آنان عملی نشده است. وی ادامه داد: صدای مردم ما را کسی نمی شنود و فریادهایمان راه به جایی نبرده است. قدرت الله حسنوند ادامه داد: بعد از زلزله مهرماه ۱۴۰۰ مسئولان به روستا آمدند، عکس های شان را گرفتند و دیگر پشت سر خود را نگاه هم نکردند. وی ادامه داد: بازدیدها و سفر مسئولان پس از زلزله به روستای کمفه جنبه نمایشی داشت. خط لوله آب آشامیدنی ۵ سال است که به صورت نیمه کاره رها و جاده دسترسی نیز همچنان خاکی و تراکتور رو می باشد. حسنوند ادامه داد: تنها اقدامی که در این روستا انجام شده است اجرای نیمه کاره چند آغل بوده که متاسفانه آن هم به اتمام نرسید و به حال خود رها شده است! وی گفت: زمین های کشاورزی امان را به بهانه ساخت شهرک واگذار کردیم اما متاسفانه بعد از آن مسئولین پشت سر خود را نگاه هم نکردند و الان نه می توانیم زمین های مان را پس بگیریم و نه خبری از ساخت شهرک شده است!

عضو شورای کمفه با بیان این که وضعیت جاده بسیار دچار مشکل است گفت: عبور و مرور بسیار سخت است و هر چه فریاد می زنیم که مسئولان چاره اندیشی کنند صدای مان بجایی نمی رسد. حسنوند ادامه داد: در این روستا مشکلات آب، برق، جاده، آنتن دهی مخابرات هیچ تغییری نکرده است اما تا دلتان بخواهد از مسئولان وعده و وعید شنیده ایم. حوی ادامه داد: در این روستا آنتن دهی تلفن همراه وجود ندارد و در صورت هرگونه مشکل اورژانسی مردم روستا نمی توانند تماس بگیرند و باید در شرایط سخت برای تماس به نزدیک ترین نقطه ای که آنتن دهی دارد بروند. حسنوند گفت: شهریور ۱۴۰۱ برای حل مشکلات تلفن همراه یک دکل ۱۲ متری مخابرات از شرکت “های وب” در این روستا نصب شد اما از آن زمان تاکنون راه اندازی نشده است و متاسفانه هر چه پیگیری می کنم کسی مسئولیت کار را نمی پذیرد… تنها بصورت نمادین دکل جانمایی شده است! اما هیچ کس پاسخگو نیست!

عضو شورای اسلامی کمفه گفت: از این همه وعده مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی خسته شده ایم. به نظام مقدس اسلامی ایمان داریم و همیشه پیرو فرامین مقام معظم رهبری هستیم و امیدواریم که مسئولین اجرایی شهرستان و استان از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان، فرماندار اندیکا، استاندار خوزستان، وزیر کشور و رئیس مجلس شورای اسلامی که از این روستا بازدید و از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده کردند هر چه سریع تر جهت حل مشکلات عدیده این روستا چاره اندیشی کنند.

پایگاه خبری رویش زاگرس امادگی دارد نظرات مسئولین را نیز منتشر کند.

لازم به ذکر است منطقه کمفه با روستاهای سفیدار، نپی آباد، سرچنار، لک آباد و چگا آباد و جمعیتی بالغ بر۵۲۰نفر در بخش چلو شهرستان اندیکا قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. این همه آقای نماینده، مسئولین وزارت خانه های مختلف را به مسجدسلیمان آورد و آنها با چشم خود تمام مشکلات را دیدند اما دریغ از کوچکترین اقدامی برای رفع این مشکلات. سفر توریستی این مسئولین هیچ سودی برای شهر ما نداشته و ندارد. آقای نماینده هم بهتر است دست این کار بردارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.