• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

بررسی مشکلات حوزه تامین اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 57643
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
بررسی مشکلات حوزه تامین اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: جمعی از مدیران کشوری و استانی سازمان تامین اجتماعی با حضور در مسجدسلیمان مشکلات شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان این که بازنشستگان افرادی هستند که گران بها‌ ترین […]

رویش زاگرس: جمعی از مدیران کشوری و استانی سازمان تامین اجتماعی با حضور در مسجدسلیمان مشکلات شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان این که بازنشستگان افرادی هستند که گران بها‌ ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به سازمان و میهن اسلامی گام نهاده اند. وی تکریم بازنشستگان همراه با خدمات مناسب را از اولویت های نخست کارکنان سازمان اعلام کرد و افزود: برخورداری از خدمات ویژه و مطلوب از حقوق طبیعی این قشر زحمت کشیده است.
اسفندیاری گفت: در حوزه درمان، همچنین مشکلاتی که بیمارستان شفا تامین اجتماعی مسجدسلیمان دارد همچنین بحث احداث درمانگاه که سال ها بر زمین مانده است بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد ضمن آن که در بحث تامین نیروی انسانی بیمارستان و تامین پزشکان متخصص نیز با همکاران مان در استان صحبت هایی شده است که امیدواریم این مشکل سریعا مورد رسیدگی قرار بگیرد.
اسفندیاری ادامه داد: در رابطه با مسائل رفاهی بازنشستگان از جمله اعطای تسهیلات قرض الحسنه و سفر زیارتی به مشهد مقدس تصمیمات خوبی گرفته شده است که بزودی ابلاغ خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی در بخش پایانی سخنان خود در ارتباط با بازسازی ساختمان شعبه تامین اجتماعی مسجدسلیمان که در حادثه زلزله سال ۹۸مورد آسیب جدی قرار گرفته بود نیز گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی این ساختمان از هفته آینده آغاز و کمتر از یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.