• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
0

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
در استان فقط مدیرعامل دنبال کارها است/باید جهاد استانی پشت تیم نفت باشد/ مسئولان باید پای کار بیایند تا اتفاقات خوبی برای مسجدسلیمان بیفتد

  • کد خبر : 57408
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرمربی نفت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>در استان فقط مدیرعامل دنبال کارها است/باید جهاد استانی پشت تیم نفت باشد/ مسئولان باید پای کار بیایند تا اتفاقات خوبی برای مسجدسلیمان بیفتد</span>

رویش زاگرس: رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: بازی سختی شد و ۲ نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول شرایط به سود ما بود و موقعیت‌های فوق‌العاده خوبی روی دروازه تیم سخت‌کوش پیکان ایجاد کردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در نیمه دوم در شرایطی بازی […]

رویش زاگرس: رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: بازی سختی شد و ۲ نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول شرایط به سود ما بود و موقعیت‌های فوق‌العاده خوبی روی دروازه تیم سخت‌کوش پیکان ایجاد کردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در نیمه دوم در شرایطی بازی را آغاز کردیم که مجبور شدیم به دلیل اخراج بازیکن خود به لاک دفاعی برویم.

وی افزود: در نیمه دوم از لحاظ ساختاری تیم‌مان شکل خوبی داشت. بیش از ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره بودن و گل نخوردن، می‌توان به نفت مسجدسلیمان نمره قبولی داد. امیدوارم تمرکز خود را حفظ کنیم تا به نقطه ایده‌آلی که در ذهن داریم برسیم و بتوانیم برای هواداران خوب‌مان کارهای بزرگ‌تر انجام بدهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: می‌طلبد جهاد استانی پشت این مسئله باشد. در این حدود ۱۰ روزی که تیم را تحویل گرفتم، فقط مدیرعامل دنبال کارها است. اگر احساس کنم صحبت‌هایی که با هم کردیم، انجام شدن شان طولانی می‌شود، نمی‌توانم هیچ کمکی به تیم نفت مسجدسلیمان بکنم. اگر می‌خواهیم این گونه جلو برویم باید مبلغی را به بچه‌ها بدهیم تا از لحاظ روحی و روانی تغییراتی در آن‌ها ایجاد شود.

عنایتی اضافه کرد: باشگاه باید این کار را بکند. در چند روز آینده تصمیم می‌گیریم باید چه کاری بکنیم. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا از این شرایط خارج شویم. تیم رو به جلو حرکت می‌کند اما کامل و کافی نیست. باید بیشتر تلاش کنیم. مسئولان هم باید پای کار بیایند تا اتفاقات خوبی برای مسجدسلیمان بیفتد.

وی درخصوص این که تا چه اندازه به بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر از لحاظ فوتبالی امیدوار است، توضیح داد: نسبت به سال گذشته شرایط نفت سخت‌تر شده زیرا این تیم در نیم فصل اول، فاجعه‌بار امتیاز گرفته و کار سخت شده است. وقتی نفت را تحویل گرفتیم، با سومین تیم از پایین، ۵ امتیاز اختلاف داشتیم و این اتفاق تلخ بود. آخرین بازی نیم فصل اول و اولین بازی نیم فصل دوم را با تیم‌هایی بازی کردیم که دست کم اگر آن‌ها را نمی‌بردیم، نباید می‌باختیم. دوستان روی جام حذفی خیلی مانور می‌کردند اما همان‌جا نیز یک بازیکن را به اشتباه بازی دادند و همین وضعیت سبب شد در این بی‌بازیکنی، علی کیانی‌فر نیز ۳ ماه محروم شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: شرایط نفت گل و بلبل است و باید مقداری در موضوع تیم داری حرفه‌ای نگاه کرد. این مشکلات کوچک نیست. امیدوارم طبق صحبتی که با مسئولان داشتیم کمک کنند از این شرایط خارج شویم زیرا در این ۱۰ روز بچه‌ها توانستند جهش رو به جلویی داشته باشند. برخی وقت‌ها کاری از دست مربی برنمی‌آید. بازیکن اگر روی مسائل فنی تمرکز نداشته باشد، هرچه حرف بزنید و تاکتیک بدهید، در حال و هوای خودش است. این موضوع باید هرچه سریع‌تر حل شود.

عنایتی با اشاره به وضعیت داوری دیدار با پیکان، اظهار داشت: هرچند روی ۲ دروازه صحنه خطرناکی ندیدیم اما اینکه وسط نیمه سوت برای ما زده نشود و برای حریف زده شود، کار را سخت می‌‌کند. توقع من از رحیمی‌مقدم خیلی بیشتر بود. تیم‌هایی که به لحاظ امکاناتی، مالی و شرایط مقداری ضعیف‌تر هستند، نباید چنین وضعیتی داشته باشند. رحیمی مقدم داور خوبی است و انشاءالله داوران نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. نمی‌خواهیم که حقی را از کسی به سود ما ضایع کنند اما خواهش می‌کنم حق ما را بدهند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی درمورد اینکه نفت مسجدسلیمان با وجود در اختیار داشتن بدترین خط دفاعی لیگ، در ۲ هفته اخیر گلی دریافت نکرده است، گفت: نفت مسجد سلیمان ۳۷ گل خورده اما بازیکن جدیدی به خط دفاع اضافه نکردیم و از همان نفرات قبلی استفاده می‌کنیم. فقط یک تغییر سیستم کوک دادیم.

سرمربی نفت درمورد این که با توجه به جذب رضا یزداندوست، محمد مهدی احمدی و رضا مغانلو، آیا لیست این تیم باز هم برای جذب بازیکن جدید جا دارد، عنوان کرد: لیست ما جا دارد اما بازیکن پیدا نمی‌شود. در نیم فصل خیلی نمی‌توانی برای جذب بازیکن، انتخاب داشته باشی و این کار ما را سخت کرده است. یزداندوست روز گذشته مصدوم شد زیرا در تیم خود بازی نکرده بود. می‌خواست خودش را در نفت مسجد سلیمان نشان بدهد و به همین دلیل با یک فشار ریز، به دلیل ناآماده بودن بدنش مصدوم شد.

عنایتی افزود: برای بدنسازی فرصت نداشتیم. اگر در تعطیلات جام جهانی سرمربی نفت می‌شدم، فرصت خوبی برای ریکاوری داشتیم که این زمان را از دست دادیم. از وقتی هم آمدیم، سعی کردیم روی کارهای روحی و روانی کار کنیم تا تاکتیک‌های ریز به بچه‌ها بدهیم. الحق و والانصاف بازیکنان من خیلی خوب مطلب را می‌گیرند. دیدید در این ۲ بازی گل نخوردیم اما باید آن جلو کار را تمام کنیم زیرا قرار نیست همه بازی‌ها مساوی تمام شود.

وی درمورد سه بازی سخت آینده نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال، نفت آبادان و پرسپولیس را چگونه پیشبینی می‌کند، توضیح داد: پیشگو نیستم و نمی توانم پیشبینی کنم. فقط باید کار خودم را جلو ببرم. با توجه به ظرفیت‌های موجود باید صحبت کنم. نه تنها در این ۳ بازی بلکه برای کل دیدارهای باقی‌مانده کار سختی داریم اما امیدوارم در پایان فصل، نسبت به نیم فصل اول که شرایط برای ما خوب نبوده است، بتوانیم پیشرفت کنیم. این برای ما یعنی موفقیت. امیدوارم با انجام دادن این کار بتوانیم شرایط نفت مسجدسلیمان را تغییر بدهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.