• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه هفت شهیدان برگزار شد

  • کد خبر : 56256
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۵۰
یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه هفت شهیدان برگزار شد

حجت الاسلام قندعلی در یادواره شهدای هفت شهیدان: یادواره های شهداء قرارگاه مقابله با فساد و تریبون مطالبه گری برای احقاق حقوق مردم هستند/ مسئولین و شرکت های محلی در خدمت رسانی به مردم تعلل نکنند رویش زاگرس: یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه هفت شهیدان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس […]

حجت الاسلام قندعلی در یادواره شهدای هفت شهیدان: یادواره های شهداء قرارگاه مقابله با فساد و تریبون مطالبه گری برای احقاق حقوق مردم هستند/ مسئولین و شرکت های محلی در خدمت رسانی به مردم تعلل نکنند

رویش زاگرس: یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه هفت شهیدان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دومین یادواره شهدای منطقه هفت شهیدان در جوار امامزادگان هفت شهیدان با حضور خانواده های معظم شهداء، بخشدار مرکزی و جمعی از رزمندگان و همرزمان شهداء برگزار گردید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در طلیعه ی این‌مراسم ضمن خوش آمد به خانواده معظم شهداء و رزمندگان،این عزیزان را صاحبان اصلی انقلاب دانست و افزود: بر اساس آیه شریفه مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ …رزمندگان و خانواده معظم شهداء در خدمتگذاری به آحاد مردم صداقت و حسن‌نیت خود را اثبات کرده اند در حالی که بسیاری از خود خواندگان امروزی کوچکترین تعلقی به انقلاب ،نظام و رهبری نداشته و ندارند و حال اینکه خود را صاحب همه چیز می دانند.
در این محفل معنوی حجت الاسلام قندعلی با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان در ماه صفر این‌ماه را ماه حزن اهل بیت(ع)دانست و حضرت زینب سلام الله علیها را راوی این مصیبت ها و البته علمدار نهضت پیام رسانی عاشورا و رسوا کننده ظالمین در این واقعه جانسوز دانست.
حجت الاسلام قندعلی در ادامه با اشاره به این‌که یادواره های شهداء قرارگاه مقابله با فساد و تریبون مطالبه گری برای احقاق حقوق مردمند افزود؛کسی فکر نکند این‌یادواره ها مراسم ختم است،شهدای ما بر اساس آیات قرآن زنده اند و محافل آنان نیز محافلی زنده و پویا و مقری مهم برای فریاد زدن حقوق مردم ،و تبیین آرمان های بلند امامین انقلاب است.
قندعلی افزود:شهدای عزیز ما با انتخاب شهادت آگاهانه و صریح ،راه ایثار و از خودگذشتگی و خدمت به مردم را برگزیدند و در این مسیر هم الفائزونند که خدا در وصفشان فرمودإِنِّی جَزَیْتُهُمُ الْیَوْمَ بِمَا صَبَرُوا أَنَّهُمْ هُمُ الْفَائِزُونَ. ولى من امروز آنها را بخاطر صبر و استقامتشان پاداش دادم؛ آنها پیروز و رستگارند!
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مرگ دسته جمعی برخی از هم استانی های عزیز در واقعه تصادف خونبار شوشتر این مصیبت را به خانواده های این‌عزیزان تسلیت گفت و افزود؛شرکت هایی که در کنار شهرک ها و شهرهای محروم کوه های طلا و ثروت های هنگفت به جیب میزنند و در مقابل مردم مسئولیت اجتماعی خودشان را ایفا نمیکنند مسببان اصلی این وقایع هستند و باید بدانند آه مظلومین دامن مسئولین کم کار وبی توجه آنان را خواهد گرفت و قطعامردم اجازه نخواهند داد جرثومه های فساد و نفوذی ها با کم کاری و فساد به نظام و انقلاب لطمه بزنند.
قندعلی افزود: آنانی که در مقابل استیفای حقوق اولیه مردم اهمال میکنند باید بدانند قرارگاه های مطالبه گری مردم اجازه نخواهند داد تا آنان خواب راحتی داشته باشند و بسادگی دست از آرمانهای بلند شهدا بر نخواهند داشت و البته خائنین به خون شهدا را در چنین محافلی برملا خواهند ساخت.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان ضمن تشکر از سپاه و بسیج،امام‌جماعت و مومنین و سلسله جلیله سادات هفت شهیدان ،این نشست را نمونه ای از قرارگاه های مطالبه گری دانست که در راستای فرامین مقام عظمای ولایت در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا که همان آرمان های بلند انقلاب باشد شکل گرفته اند وافزود این قرارگاه ها در هر کوچه و محله باید به تربیون صریح مطالبه گری تبدیل گردد.
وی افزود: خطباء و سخنرانان مطالبات بحق مردم را فریاد، آرمانهای بلند نظام را یادآوری و خدمات بیشمار نظام را تبیین کنند تا هم دشمن سوء استفاده نکند و هم مسئولین خدوم روحیه بگیرند و از طرف دیگر آرامش را از مفسدین وخائنین به مردم سلب ومسیر چپاول حقوق مردم را بر ملا کنند.
قندعلی در پایان افزود: این یادواره های نورانی و تریبون ها و مجالس معنوی بهیچ وجه از کمک شرکت ها در برپایی محافل استفاده نمیکنند و همانگونه که جنگ و تشکیلات هیئات مذهبی دستگاه سید الشهدا و راهپیمایی عظیم اربعین با حمایت دلدادگان مکتب اهل بیت (ع) اداره می شود، مطمئنا این روند همچنان حفظ خواهد شد تا صدای بلند مطالبه گری از تریبون ها بیشتر شنیده شود.

گفتنی است این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء ناحیه مسجدسلیمان، پایگاه مقاومت بسیج سردار بزرگ اسلام شهید هوشنگ تلغری و کمیته خادمین شهداء در جوار امامزادگان هفت شهیدان با مجری گری گودرز ظاهری و مداحی مداحان اهل بیت (ع) کربلایی فرزین سلطانی و صادقی برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.