• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

باخت خانگی نفت مسجدسلیمان/نفت۱پیکان۲

  • کد خبر : 56167
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
باخت خانگی نفت مسجدسلیمان/نفت۱پیکان۲

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته سوم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۲۰ نفت مسجدسلیمان ۱ – پیکان تهران ۲ گل: پیمان رنجبری (۴+۹۰- پنالتی) برای نفت – سامان فلاح (۷۱)، منصور باقری (۲+۹۰) برای پیکان داور: سعید رحیمی مقدم کمک داوران: علی احمدی و امین قدیری اخطار: امیر […]

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته سوم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۲۰
نفت مسجدسلیمان ۱ – پیکان تهران ۲
گل: پیمان رنجبری (۴+۹۰- پنالتی) برای نفت – سامان فلاح (۷۱)، منصور باقری (۲+۹۰) برای پیکان
داور: سعید رحیمی مقدم
کمک داوران: علی احمدی و امین قدیری
اخطار: امیر طاهر (پیکان)
تماشاگر: سه هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، میلاد باقری، علیرضا دغاغله، مسلم مجدمی (۴۶- علی کیانی‌فر)، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی (۲+۹۰- آریا برزگر)، سامان نریمان جهان (۷۶- پیمان میری)، پیمان رنجبری و رضا دهقانی (۷۶- حسین شنانی)
سرمربی: رضا مهاجری

پیکان تهران: محمد ناصری، دانیال جهانبخش (۴۵- امیر طاهر)، امیرحسین غلامی، بهروز نوروزی‌فرد، سامان فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده، منصور باقری، مجتبی حقدوست (۵۹- علی رمضانی)، محمدمهدی لطفی (۷۲- تیتو اوکولو) و ساسان حسینی (۷۲- ابراهیم صالحی)
سرمربی: مجتبی حسینی

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسابقه خانگی با نتیجه ۲ بر یک مقابل پیکان تهران شکست خورد.

شروع مسابقه با حضور هواداران مسجدسلیمانی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی همراه بود که تیم‌ نفت را مورد تشویق قرار می‌دادند و منتظر سه امتیاز بازی بودند. بازیکنان نفت و پیکان در ۴۵ دقیقه اول جدالی نزدیک را به نمایش گذاشتند و شرایط متعادل پیش می‌رفت. مهم‌ترین فرصت گلزنی پیکان در دقیقه ۳۷ هدر رفت که ساسان حسینی از مقابل دروازه خالی نفت مسجدسلیمان توپ را به بیرون زد. جدی‌ترین موقعیت تیم نفت هم در دقیقه ۴۱ خلق شد که شوت سنگین رضا دهقانی به تیر افقی دروازه پیکان برخورد کرد و این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم به سرعت بازی افزوده شد و بازیکنان دو تیم مترصد فرصتی برای رسیدن به گل بودند. پس از اینکه ضربات دقیقه ۵۸ پیمان رنجبری و دقیقه ۶۵ نریمان جهان راهی به دروازه پیکان پیدا نکردند، این تیم میهمان بود که در دقیقه ۷۱ با سود بردن از ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد و سامان فلاح تیم تهرانی را پیش انداخت. شاگردان مهاجری برای فرار از شکست به حملات‌شان افزودند، اما ضدحملات پیکان خطرناک بود و بعد از اینکه شوت تیتو اوکولو به تیر دروازه نفت خورد، منصور باقری در دومین دقیقه وقت تلف شده دروازه میزبان را گشود و نتیجه را ۲-۰ کرد. یاران نفت بلافاصله صاحب ضربه پنالتی شدند و پیمان رنجبری گلزنی کرد ولی این گل برای ممانعت از شکست کافی نبود و نفتی‌ها در سومین هفته لیگ اولین باخت را تجربه کردند.

شرح گل‌ها
۰-۱ (پیکان): غلامرضا ثابت ایمانی از ضربه شروع مجدد توپ را به محوطه جریمه نفت فرستاد و سامان فلاح مدافع پیش تاخته پیکان با ضربه سر دروازه زردپوشان نفتی را گشود.

۰-۲ (پیکان): منصور باقری در پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد و با شوتی به مرکز دروازه برای تیم پیکان گلزنی کرد.

۱-۲ (نفت): در پی برخورد توپ به دست مدافع پیکان یک ضربه پنالتی به سود نفت مسجدسلیمان اعلام شد و پیمان رنجبری این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.