• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
4

حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز :
جامعه نباید دچار ناامیدی شود؛ مسئولان منافع شخصی خود را فدای خدمت به ملت کنند

  • کد خبر : 55567
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز :</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>جامعه نباید دچار ناامیدی شود؛ مسئولان منافع شخصی خود را فدای خدمت به ملت کنند</span>

رویش زاگرس: حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه اهواز با تاکید بر این که جامعه نباید دچار ناامیدی شود گفت: مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند و منافع شخصی خود را فدای خدمت به ملت کنند.  وی افزود: کشور با مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف روبرو است، […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه اهواز با تاکید بر این که جامعه نباید دچار ناامیدی شود گفت: مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند و منافع شخصی خود را فدای خدمت به ملت کنند.  وی افزود: کشور با مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف روبرو است، اما این در حالی است که عزت ملت ایران نسبت به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام حاجتی ادامه‌داد: از مسئولان خواسته می‌شود که با وجود مشکلات موجود در بین مردم حضور پیدا کنند و منافع شخصی خود را فدای ملت کنند. امام جمعه موقت شهر اهواز به جایگاه نظامی و دفاعی کشور اشاره‌کرد و گفت: برای حفظ عزت ملی نیرو‌های مسلح به ابتکار عمل دست زده و از منافع مردم دفاع می‌کند که نمونه آن، توقیف نفتکش یونان توسط نیروی دریایی سپاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی اضافه‌کرد: در جریان عملیات نیروی دریایی سپاه، ناخدای کشتی یونانی از آمریکایی‌ها درخواست کمک کرد، اما ناوشکن‌های آمریکایی به خود جرات مداخله ندادند. وی بیان‌داشت: این اقتدار، ناشی از شجاعت نیرو‌های مسلح و اقتدار ملت ایران در حوزه‌های دفاعی است.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مناسک حج و همچنین اهمیت روز عرفه اشاره‌کرد و گفت: این ایام از ویژگی‌های سیاسی و اخلاقی مهمی برخوردار است که مهمترین آن ایستادگی در مقابل ظلم است. وی بیان داشت: روز عرفه متعلق به امام حسین (علیه السلام) است و برابر با اصول و افکار اعتقادی این امام شهید، باید برای تعالی و بهبود جامعه تلاش کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.