• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان:
بزودی اردوهای مادرانه در سطح محلات مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد خبر : 53563
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>بزودی اردوهای مادرانه در سطح محلات مسجدسلیمان برگزار می شود</span>

رویش زاگرس: به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مجموعه ی فرهنگی آستان قدس رضوی مستقر در مسجدسلیمان و شهرداری مسجدسلیمان به زودی اردوهای مادرانه در سطح محلات مسجدسلیمان برگزار می شود. حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: به منظور تقویت […]

رویش زاگرس: به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مجموعه ی فرهنگی آستان قدس رضوی مستقر در مسجدسلیمان و شهرداری مسجدسلیمان به زودی اردوهای مادرانه در سطح محلات مسجدسلیمان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: به منظور تقویت مشارکت بانوان در برنامه های فرهنگی و ایجاد فضای مفرح و مهارت آموزی، طرح اردوهای مادرانه در محلات مختلف مسجدسلیمان اجرا خواهد شد.
قندعلی با بیان ضرورت طرح های محله محور افزود: خانواده اساسی ترین رکن اجتماع است و ضرورت دارد در قالب یک برنامه فرهنگی منسجم چند منظوره از همه ی ظرفیت های بانوان در حوزه ی ورزش ، آموزش مهارت های اجتماعی، آموزش سبک زندگی اسلامی و فرزند پروری و تربیت فرزند بخصوص در محلات حاشیه ای بهره گرفت و امیدوارم همه ی مجموعه های فکری و فرهنگی در این اقدام خودجوش مردمی ما را یاری کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در خصوص جزئیات این طرح افزود: فعالیت کارگروه بانوان در محلات با کمک ومشارکت خودجوش انجمن های مردم نهاد و همکاری ائمه جماعات مساجد و مشارکت خواهران حوزه ی علمیه و برخی اساتید رشته های امور تربیتی و مشاوره دانشگاه و پزشکان خیر اندیش در سطح محلات مختلف به اجرا در خواهد آمد.
گفتنی است ثبت نام جهت شرکت در این دوره ها از سطح مساجد،پایگاه های اجتماعی ،موسسات نیکوکاری و پایگاه های تسهیل گری انجام و زمان ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.