• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

دكتر خدادادي به جاي مهندس ظاهري مدير كل هلال احمر خوزستان شد

  • کد خبر : 5301
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طی حکمی از سوی دکتر محمد فرهادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ،دکتر علی خدادادی به سمت مدیر عامل این جمعیت در استان خوزستان منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بر اساس این حکم خدادادی به جای مهندس عسكر ظاهری مدیر سابق زمام امور این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طی حکمی از سوی دکتر محمد فرهادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ،دکتر علی خدادادی به سمت مدیر عامل این جمعیت در استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بر اساس این حکم خدادادی به جای مهندس عسكر ظاهری مدیر سابق زمام امور این سازمان بزرگ امدادی را بدست خواهد گرفت و آیین تودیع و معارفه به زودی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. آقای ظاهری چند جلسه در این شهر شما زحمت کشیدید گرفتید که نیروهای سیاسی بیایند کنار هم وحدت کنند برای شهر…..به شما گفته شد حرف های قشنگی است این صحبت ها ولی نماینده شهر اهل تعامل نیستید در افتتاح سینما هلال از نماینده تعریف و تمجید و حتی درحالی که این آقا در جلسه شورای اداری آبادان نبود شما وانمود کردید ایشان بودند!!!اینهم مزد زحمت های شما در خدمت به همشهریان در راه اندازی سینما هلال، آبگرم گلگیر؛ گردشگری تاراز و شیمبار…..خوب هنوز هم اعتقاد دارید با نماينده صحبت کردید ایشان استقبال کردندکه……!!!

  2. باسلام اتفاقا ظاهری خوشحال شدکه برادری دلسوزوفداکاروتوانمندمثل دکترخدادادی سکان دارهلال احمرشدوبرای دکترآرزوی موفقعیت کرد 

  3. برادر مهندس ظاهری فراتر از مدیر کلی هلال احمر و بهزیستی کار کردن.کارهایی که فراتر از 10سال توسط دیگر مدیران انجام نشد در ظرف حدود  1سال انجام دادن.کاش خودمان قدر این عزیزان را بدانیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.