• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

مادر ‌شهید سلیمانی به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 50505
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مادر ‌شهید سلیمانی به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: بی بی خاتون سلیمانی مادر ‌ شهید محمد سلیمانی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید « محمد سلیمانی» متولد  سال ۱۳۳۴ در ۲۳ دی ماه ۱۳۵۹ در جبهه عملیاتی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. علیرضا شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت […]

رویش زاگرس: بی بی خاتون سلیمانی مادر ‌ شهید محمد سلیمانی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید « محمد سلیمانی» متولد  سال ۱۳۳۴ در ۲۳ دی ماه ۱۳۵۹ در جبهه عملیاتی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. علیرضا شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت این مادر شهید ر اتسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید محمد سلیمانی

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «بی بی خاتون(زینب) سلیمانی» مادر گرامی شهید معزز «محمد سلیمانی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گران‌قدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به‌یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

علیرضا شیخ رباط- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.