• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

به دلیل مشکلات بی‌شمار و حل نشده 
مجتبی حسینی از هدایت نفت استعفا داد

  • کد خبر : 46634
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به دلیل مشکلات بی‌شمار و حل نشده </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مجتبی حسینی از هدایت نفت استعفا داد</span>

رویش زاگرس: مجتبی حسینی در متنی که در اختیار ورزش سه قرار داده، جدایی زودهنگام خود از نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد. به گزارش  پایگاه خبری رویش زاگرس،مجتبی حسینی که چند روزی از قبول هدایت این تیم توسط او نگذشته نیز در متنی از جدایی زودهنگام خود خبر داده است: نمی خواستم شرمنده بهترین و […]

رویش زاگرس: مجتبی حسینی در متنی که در اختیار ورزش سه قرار داده، جدایی زودهنگام خود از نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد. به گزارش  پایگاه خبری رویش زاگرس،مجتبی حسینی که چند روزی از قبول هدایت این تیم توسط او نگذشته نیز در متنی از جدایی زودهنگام خود خبر داده است:

نمی خواستم شرمنده بهترین و صادق‌ترین مردم شوم و صادقانه بگویم که این افتخار شاید از بخت بد من، در شرایط کنونی نصیبم نشده باشد. وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده‌ها و امیدواری‌ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم. در شهر اولین‌ها باید برای برترین بودن تلاش کرد. تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده‌ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم. نمی‌خواستم شرمنده تک تک شما شوم و دوست ندارم شرایط به شکلی شود که نتوانم این امانت بزرگ که متعلق به هواداران است را به جایی که استحاق و شأن آن را دارد برسانم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب آقای حسینی سلام / از اینکه صادقانه اظهار نظر فرمودید جای تشکر و قدردانی دارد . انشاالله هر کجا باشید عاقبت بخیرشوید. / آقایان مسئول نفت مسجدسلیمان ; بجای وعده و امیدواری تلاش جدی شود که مشکلات مرتفع شوند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.