• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 45656
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز با حضور پلیس های تخصصی و عوامل انتظامی دراین شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ کارآگاه” علی حسینی” گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری سایر یگان های انتظامی در ۶ نقطه […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز با حضور پلیس های تخصصی و عوامل انتظامی دراین شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ کارآگاه” علی حسینی” گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری سایر یگان های انتظامی در ۶ نقطه آلوده به صورت ضربتی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۶ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۳۸۴ گرم و ۶۰ سوت انواع مواد مخدرکشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان از عموم مردم خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه مواد مخدر از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.