• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

پدر شهیدان بردبار به فرزندان شهیدش پیوست/پیام تسلیت رئیس اداره تبلیغات اسلامی

  • کد خبر : 45517
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

رویش زاگرس: پدر شهیدان بردبار به فرزندان شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حاج شکر خدا بردبار پدر شهیدان مهراب، زال و کاووس بردبار پس از سال ها فراغ به فرزندان شهیدش پیوست. در پی درگذشت پدر شهیدان بردبار حجت الاسلام علی قندعلی متن پیام تسلیتی ارسال که بدین شرح است: بسم الله […]

رویش زاگرس: پدر شهیدان بردبار به فرزندان شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حاج شکر خدا بردبار پدر شهیدان مهراب، زال و کاووس بردبار پس از سال ها فراغ به فرزندان شهیدش پیوست. در پی درگذشت پدر شهیدان بردبار حجت الاسلام علی قندعلی متن پیام تسلیتی ارسال که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والا مقام‌ بردبار

خبر عروج پدر مومن و بزرگوار شهیدان معزز،مهراب؛ زال و کاووس بردبار، که خود نمونه ای عینی از صبر و بردباری در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند باعث تالم و تاسف فراوان گردید.

این جانب به نمایندگی از تشکل های دینی و جبهه منسجم فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان هزار شهید مسجدسلیمان این ضایعه غم انگیز را به برادران عزیزم حجج اسلام آقایان حاج شیخ مصطفی و حاج محمد مهدی و خاندان معززو مکرم بردبار تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

مرحوم حاج شکرخدا بردبار نمونه ی عینی و مجسم مردانی است که در مسیر خدمت به قرآن و اهل بیت علیهم السلام، صبر و استقامت ورزیده و مصداق مومنی است که خداوند متعال در خصوص شان وعده فرمود: إِنىّ‏ِ جَزَیْتُهُمُ الْیَوْمَ بِمَا صَبرَُواْ أَنَّهُمْ هُمُ الْفَائزُون‏ (البته که من جزا می ‏دهم ایشان را امروز به پاداش صبرى که کردند، و ایشان رستگارند). برای روح بلند این پدر عزیز رضوان الهی در جوار فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر با عزت مسئلت دارم.

علی قندعلی-مسئول سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.