• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

دادستان مسجدسلیمان:
تبلیغات انتخاباتی خارج از موعد قانونی، خلاف است و دادستانی، قانون را بر متخلفان اعمال می کند/هواداران کاندیداهای مختلف ضمن رعایت قانون از بداخلاقی ها، توهین، تخریب و نشر اکاذیب نسبت به کاندیدای رقیب پرهیز کنند/ متاسفانه در فضای مجازی گاهاً شاهد نشر اکاذیب از سوی هواداران بعضی کاندیداها هستیم که قطعاً دادستانی با افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب علیه کاندیدا یا طایفه ای را داشته باشند به شدت برخورد خواهد کرد/برگزاری انتخابات بر اساس اصل قانونمداری و اخلاق محوری است که نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان باید به این موضوع توجه کنند

  • کد خبر : 42231
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هرچه به ۲ اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می شویم، ‌حساسیت‌های انتخابات نیز افزایش می‌یابد. نکته مهم این است که امر بسیار مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات، نباید تحت تاثیر هیچ مسئله حاشیه‌ای قرار گیرد. طبق قوانین موجود داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنان به هیچ وجه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هرچه به ۲ اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می شویم، ‌حساسیت‌های انتخابات نیز افزایش می‌یابد. نکته مهم این است که امر بسیار مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات، نباید تحت تاثیر هیچ مسئله حاشیه‌ای قرار گیرد. طبق قوانین موجود داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلب دیگری نیستند. صرف‌نظر از انتخابات، تمامی افراد به لحاظ انسان بودن دارای شأنی هستند که این شأن نباید به راحتی توسط رقبا تخریب شود. انتخابات عرصه انتخاب بهترین‌ و اصلح ‌ترین افراد برای تعیین سرنوشت کشور در مجلس شورای اسلامی است پس بهتر است در زمان قانونی تبلیغات کاندیداها خود را به بهترین شکل به جامعه و مردم معرفی کنند تا این که بخواهند با توهین، تهمت و نشر اکاذیب وارد کارزار انتخابات شوند.

علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن دعوت حداکثری مردم به حضور در انتخابات از هواداران کاندیداهای مختلف خواست ضمن رعایت قانون از بداخلاقی ها، توهین، تخریب و نشر اکاذیب نسبت به کاندیدای رقیب پرهیز کنند. دادستان مسجدسلیمان با بیان این که کاندیداها تنها در زمان قانونی می توانند تبلیغات کنند گفت: متاسفانه در فضای مجازی گاهاً شاهد نشر اکاذیب از سوی هواداران بعضی کاندیداها هستیم که قطعاً دادستانی با افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب علیه کاندیدا یا طایفه ای را داشته باشند به شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان مسجدسلیمان با بیان این که چنین رفتارهایی بداخلاقی ست گفت: خط قرمز ما در برخورد با چنین افرادی قانون است. وی ادامه داد: تخریب یک کاندید به بهانه حمایت از کاندیدای دیگر از نظر انسانی، شرعی و قانونی درست نیست و بهتر است در زمان تبلیغات هواداران کاندیداها تنها به بیان برنامه های کاندیدای مورد نظر خود بپردازند. اسکندری ادامه داد: برگزاری انتخابات بر اساس اصل قانونمداری و اخلاق محوری است که نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان باید به این موضوع توجه کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: تبلیغات انتخاباتی خارج از موعد قانونی، خلاف است و دادستانی، قانون را بر متخلفان اعمال می کند و لازم است همه نسبت به این قانون پایبند باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.