• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
4

همزمان با سراسر کشور
زنگ مهر و مقاومت در مدارس مسجدسلیمان به صدا درآمد+ تصاویر

  • کد خبر : 41697
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- صبح امروز در اولین روز بازگشایی مدارس و به مناسبت هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش استان خوزستان، جانمراد داودی رئیس اداره آموزش و پرورش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- صبح امروز در اولین روز بازگشایی مدارس و به مناسبت هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش استان خوزستان، جانمراد داودی رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان و همچنین جمعی از مدیران دوایر مختلف اداره اموزش و پرورش مسجدسلیمان و مدیران ادارات شهرستان نواخته شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم اظهار داشت:

ان شاالله همه ما از پیروان واقعی اباعبدالله الحسین (ع) محسوب بشویم. حجتی نیا با اشاره به موضوع تعلیم و تربیت بیان کرد: احترام به معلم، احترام به بزرگان و کسانیست که ما مدیون آنها هستیم و احترام به معلم واجب است چرا که آنها به ما سواد، فرهنگ و راه و رسم زندگی را یاد دادند. وی افزود: در مدارس باید محیطی آرام برای تعلیم و تربیت فراهم شود و کیفیت آموزشی در آن حتما لحاظ شود. در واقع محیطی شاد و پرنشاط که در آن آموزش مهارت ها و مطالب کاربردی انجام شود و در یک کلام مدارس ما باید مدارس زندگی باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی چند اصله نهال کاشته شد. این مراسم به صورت نمادین در دبیرستان شهیدان تقی زاده برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.