• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان:
هر مسئولی که می خواهد وارد شهرستان شود فرمانداری و شورای تامین شهرستان باید در جریان قرار بگیرند/ مسجدسلیمان جز سه شهر برتر حضور گردشگران در استان خوزستان است/ طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی از سوی نیروی انتظ در مبارزه با اشرار صورت گرفته است/ جشن های طایفه ای مسجدسلیمان در ایام نوروز یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان است/ اعتبارات امسال نسبت به سال های گذشته افزایش بسیار قابل قبولی داشته است

  • کد خبر : 38430
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اردوان قنبری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان با گلایه شدید از بعضی مدیران شهرستان که بدون هماهنگی با فرمانداری، مدیران کل خود را  به شهرستان دعوت می کنند گفت: این موجب نگرانی ست که مشاهده می شود بدون آن که با فرمانداری و شورای تامین هماهنگ کرده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اردوان قنبری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان با گلایه شدید از بعضی مدیران شهرستان که بدون هماهنگی با فرمانداری، مدیران کل خود را  به شهرستان دعوت می کنند گفت: این موجب نگرانی ست که مشاهده می شود بدون آن که با فرمانداری و شورای تامین هماهنگ کرده باشند مدیران کل خود را به شهرستان دعوت می کنند. این بی حرمتی به شورای تامین شهرستان است که از هیچ کس نمی پذیرم. قنبری ادامه داد: امنیت هر مقام مسئولی که وارد شهرستان می شود بر عهده شورای تامین است و در این رابطه هر مسئولی که می خواهد وارد شهرستان شود فرمانداری و شورای تامین شهرستان باید در جریان قرار بگیرند…

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: با توجه به زمینه های گردشگری و پتانسیلی که شهرستان در زمینه گردشگری طبیعی، مذهبی و صنعتی دارد همچنین از آن جا که مسجدسلیمان جز سه شهر برتر حضور گردشگران در استان خوزستان است انتظار می رود مسئولان اجرایی شهرستان همکاری های لازم را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام دهند.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از نیروی انتظامی گفت: در مدت اخیر خصوصاً در مبارزه با اشرار اقدامات خوبی از سوی نیروی انتظامی شهرستان صورت گرفته است که جا دارد از فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمایم. وی با بیان این که احساس امنیت توسط مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مردم اگر احساس امنیت نکنند امنیت به وجود آمده را نیز  باور نخواهند کرد.

قنبری در بخش دیگری از سخنان خود از متولیان خدمات سفر برای ایام نوروز خواست: در بحث مبلمان شهری دقت بیشتری صورت بگیرد. وی گفت: شهرداری محترم باید بازارچه هایی که به صورت نواری در خیابان آزادی تشکیل می شوند ساماندهی و به مکان مشخصی منتقل شوند. همچنین از اداره صنعت و معدن می خواهیم در ایام نوروز کنترل و بازرسی را با جدیت بیشتری دنبال کنند. ترمیم نوارهای حفاری و ترمیم چاله های سطح شهر از دیگر مواردی ست که دستگاههای خدمترسان باید تا پیش از سال جدید ساماندهی کنند.

مهندس قنبری همچنین از برگزاری جشن های طایفه ای در ایام  نوروز در ایام نوروز گفت:در هیچ جای ایران اسلامی شاهد چنین جشن هایی نیستیم که این می تواند یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان محسوب شود. وی با تقدیر از حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان گفت: از نگرش خاص و حمایت های امام جمعه محترم تشکر می کنم…

قنبری در پایان سخنان خود با تقدیر نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به خاطر جذب بودجه و دعوت مدیران ارشد به شهرستان گفت: اعتبارات امسال نسبت به سال های گذشته افزایش بسیار قابل قبولی داشته است. وی گفت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که حدود ۵۷ درصد آن تخصیص داده شده است.

قنبری در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد سال ۹۷ سال پربرکتی برای شهرستان مسجدسلیمان باشد و ان شالله شاهد آبادانی بیشتر این شهرستان باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه سهراب حسنوند رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مسجدسلیمان، سرگرد صحرایی جانشین فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان و علی هزارسی معاون شهردار مسجدسلیمان گزارشی عملکرد ادارات خود را تشریح نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.