• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان خبر داد:
آسفالت راه روستاههای جهانشاهی، دولت آباد علیا و دولت آباد سفلی به طول ۳۴۰۰ متر تکمیل و به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 38148
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان گفت: با همت و پیگیری نماینده پرتلاش شهرستان جناب مهندس ظاهری آسفالت راه روستاههای جهانشاهی، دولت آباد علیا و دولت آباد سفلی تکمیل و به بهره برداری رسید. مهندس رسول کریمی نژاد در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از تکمیل و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان گفت: با همت و پیگیری نماینده پرتلاش شهرستان جناب مهندس ظاهری آسفالت راه روستاههای جهانشاهی، دولت آباد علیا و دولت آباد سفلی تکمیل و به بهره برداری رسید.

مهندس رسول کریمی نژاد در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از تکمیل و بهره برداری آسفالت راههای روستایی بطول ۳۴۰۰ متر خبر داد. وی در این خصوص گفت: با توجه به پایین بودن شاخص برخورداری شهرستان در حوزه راههای روستایی آسفالته نیازمند یک جهش بودیم که با پیگیری نماینده محترم و رایزنی ایشان در وزارتخانه این قدم بزرگ برداشته شد و با مصوب شدن ۶۵ کیلومتر پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان مسجدسلیمان عملیات اجرایی آن پس از انجام فرآیند مناقصه آغاز و هم اکنون در قالب شش پروژه و اعتبار کلی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال کار می باشند.

رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان ادامه داد: محور های روستایی مذکور یکی پس از دیگری به بهره برداری خواهند رسید و اولین پروژه آن شامل (راه روستای جهانشاهی بطول ۱۱۰۰ متر، دولت آباد سفلی بطول ۱۷۰۰ متر و دولت آباد علیا بطول ۶۰۰ متر با عرض ۵ متر و اعتبار هزینه شده ۹ میلیارد ریال) در بهمن ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری کامل رسید.

کریمی نژاد افزود: با پیگیری های بسیار خوب نماینده محترم و مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان و تیم ایشان قطعاً در آینده نزدیک شاهد تکمیل دیگر پروژه های راه روستایی خواهیم بود و این عقب ماندگی شهرستان در حوزه راههای روستایی برای همیشه حل خواهد شد.

مهندس کریمی نژاد افزود: دیگر پروژه های آسفالت راه روستایی با درصد پیشرفت های مختلف و طبق برنامه زمانبندی در حال فعالیت می باشند که با تکمیل آن ها درصد برخورداری از آسفالت مناسب در راههای روستایی شهرستان به میانگین استانی خواهد رسید.در حال حاضر شهرستان مسجدسلیمان با ۳۸ درصد برخورداری راه آسفالته روستایی، پایین ترین شاخص را در سطح استان دارا می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام خدمت اقای کریم نژاد تکلیف جاده روستای محمداباد چی شد ماانتظار داشتیم بعداز ۴۰سال مشکل جاده روستا حل شود لطف کنید این مشکل،که شاید ۴روز،کار ندارد قبل از عید حل شود،باتشکر محمدی نیا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.