• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

علی عسگر ظاهری:
اظهارات نمایندگان و مدیران اصفهان،تنها مصرف داخلی دارد/اجازه انتقال آب جدیدی را نمی دهیم

  • کد خبر : 37513
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی،اظهارات مدیران استان اصفهان را بدون‌ پشتوانه قانونی و تنها برای مصرف داخلی عنوان کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری افزود:در طرح احیای زاینده رود،حقابه جدیدی دیده نشده است و قرار نیست حقی از خوزستان ضایع شود. ظاهری با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی،اظهارات مدیران استان اصفهان را بدون‌ پشتوانه قانونی و تنها برای مصرف داخلی عنوان کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری افزود:در طرح احیای زاینده رود،حقابه جدیدی دیده نشده است و قرار نیست حقی از خوزستان ضایع شود.

ظاهری با اعلام این موضوع که اجازه انتقال آب جدیدی را نخواهیم داد،اظهار داشت:مدیران اصفهان در یک تصمیم غیرمعقولانه در مورد تونل گلاب آباد،اقدام به بستن آب از سمت چهارمحال و بختیاری کردند تا مانع از استفاده کشاورزان چهارمحالی از پایین دست زاینده رود شوند. عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:در طرح “احیای زاینده رود” استان خوزستان از حقابه خود محروم نمیشود و در این طرح فقط بخشی از کشاورزان چهارمحال و بختیاری متضرر میشوند که ما مخالفت خود را با این طرح نیز اعلام کردیم. عضو کمیسیون تلفیق بودجه در پایان تصریح کرد:هیچ بودجه ای برای اجرای انتقال آب وجود ندارد و در صورت پیشنهاد در این زمینه،اجازه تخصیص بودجه را نخواهیم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود درود درود
    جناب ظاهری عزیز ضمن خدا قوت لطفا نسبت به حق آبه زمینهای کشاورزی در حوزه انتخابیه که قرار بود تعلق بگیرد و همچنین وضعیت درصد پیشرفت آماده کردن این زمینها برای کشاورزی مردم منطقه در همین خبرگزاری اطلاع رسانی بفرمائید .
    با تشکر فراوان از زحمات شما برای حل مشکلات حوزه انتخابیه .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.