• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
3

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان:
دستگیری سارق سابقه دار با۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 36857
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار لوازم داخل خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان مسجدسلیمان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار لوازم داخل خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس، سارق وسایل داخل خودرو را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در خاتمه از شهروندان خواست: با استفاده از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه تردد مشکوک در اطراف خودرو خود و دیگران مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.