• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

دوئل تمام جنوبی ویسی و پورموسوی

  • کد خبر : 35035
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی از دیدارهای جذاب هفته سوم جدال ۲ تیم خوزستانی نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان است. نفت مسجدسلیمان- فولاد خوزستان جمعه ۱۹ مرداد ۹۷/ ساعت: ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه:  شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان داور: ‌رضا کرمانشاهی کمک‌ها:  مهدی الوندی – قهرمان نجفی مستطیل سبز: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با سرمربیگرى عبدالله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی از دیدارهای جذاب هفته سوم جدال ۲ تیم خوزستانی نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان است.

نفت مسجدسلیمان- فولاد خوزستان

جمعه ۱۹ مرداد ۹۷/ ساعت: ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه:  شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

داور: ‌رضا کرمانشاهی

کمک‌ها:  مهدی الوندی – قهرمان نجفی

مستطیل سبز:

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با سرمربیگرى عبدالله ویسى تااینجاى رقابت ها بدون برد و گل زده  یک تساوی و یک باخت را در کارنامه اش ثبت کند. نماینده مسجد سلیمان هم اکنون با کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد. شاگردان ویسى در هفته دوم رقابت هاى لیگ برتر بازى را با نتیجه ٢ برصفر به پارس جنوبى جم واگذار کردند و به همین دلیل بازیکنان این تیم در هفته سوم مقابل فولاد خوزستان به دنبال آن هستند تا با کسب ٣ امتیاز جایگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا دهند. مسجد سلیمانی ها با کسب حداقل امتیاز از حریفشان مى توانند تا چند پله جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.در آن سوی میدان اما شاگردان پورموسوی  می خواهند با کسب ۳ امتیاز این بازی شکست ۳ – ۰ هفته گذشته خود مقابل پرسپولیس  را فرموش کنند، فولاد تا به اینجاى کار  به یک برد و یک باخت دست یافته است. فولادی ها هم اکنون با ۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول  حضور دارند و باید دید تفکرات کدام مربی باعث برد شاگردانش خواهد شد.

غایبان بزرگ:

نفت مسجدسلیمان: –

فولاد خوزستان: سینا مریدی

ستاره احتمالی:

نفت مسجدسلیمان: میلاد میداوودی

فولاد خوزستان: سروش رفیعی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.