• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
3

پیام تبریک رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 34994
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی پیامی فرا رسیدن ۱۷مرداد ماه روز خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران تلاشگر شهرستان تبریک و تهنیت گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم گر چه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی پیامی فرا رسیدن ۱۷مرداد ماه روز خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران تلاشگر شهرستان تبریک و تهنیت گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
گر چه ۱۷مرداد یادآور شهادت یکی از عزیزان عرصه خبر است، اما در حقیقت ۱۷مرداد روز همه ی شهیدان بخون خفته ی حوزه ی خبر و روز همه ی خبرنگاران تلاشگر است.
امروزه اهمیت خبر و خبر رسانی در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات بر کسی پوشیده نیست،تا آنجا که حتی استکبار جهانی همت خود را با استفاده از ابزار فضای مجازی و رسانه ای با صرف میلیاردها دلار وتشکیلات پیچیده بر ضربه زدن ارکان نظام متمرکز کرده.
نقش خبر رسانی بی بدیل و بسیار مهم است تا آنجا که همین قشر تلاشگر و بی اجر و مواجب خبرنگارانند که همچون شهیدان عرصه ی جنگ بر دل خطر می زنند و همچون چشمان بیدار جامعه و صدای رسای مردم عمل می کنند.
از دیرباز حدیث را در علوم حوزوی به نام خبر می شناسند و در طول تاریخ نیز همیشه کسانی بوده اند که اخبار متواتر تاریخی را به نحو صحیح و بدون تحریف و تغییر سینه به سینه واز نسلی به نسل دیگر منتقل می کردند واهمیت کار این خبررسانان نزد ائمه ی اطهار علیهم السلام ،بسیار روشن و مهم بود.
امروز وظیفه مهم دولت و مسئولین بجای پیام دادن های کلیشه ای خدمت عملی و در خورشان به خبرنگاران عزیز و حل مشکلات این قشر تلاشگر است که خود بمثابه ی مدافعان حقوق مردم اند اما با از خودگذشتگی و ایثار و نجابت حقوق شان سال هاست به فراموشی سپرده شده است.
این جانب این روز عزیز را به همه ی فعالان عرصه ی خبری و تلاشگران خستگی ناپذیر رسانه بخصوص اصحاب رسانه و اهل قلم شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض مینمایم و توفیقات روز افزون این عزیزان را از خدای متعال خواهان و خواستارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.