• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
3

به دلیل عدم رضایت یکی از بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان:
احتمال حضور نفت مسجدسلیمان برابر پارس جنوبی با ۱۰ بازیکن

  • کد خبر : 34922
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- باشگاه نفت مسجدسلیمان که هنوز نتوانسته رضایت یکی از بازیکنان خود را جلب کند، احتمال دارد امروز با ۱۰ نفر برابر پارس جنوبی به میدان می رود. باشگاه نفت‌مسجدسلیمان به این دلیل که مجوز کمیته انضباطی و تعیین وضعیت را تنها برای هفته نخست و به صورت موقت گرفته بود، باید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- باشگاه نفت مسجدسلیمان که هنوز نتوانسته رضایت یکی از بازیکنان خود را جلب کند، احتمال دارد امروز با ۱۰ نفر برابر پارس جنوبی به میدان می رود. باشگاه نفت‌مسجدسلیمان به این دلیل که مجوز کمیته انضباطی و تعیین وضعیت را تنها برای هفته نخست و به صورت موقت گرفته بود، باید برای دیدار برابر پارس جنوبی از این دو کمیته مجوز قطعی بگیرد تا بتواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند که این موضوع نیز منوط به این است که مسئولان باشگاه بتوانند تعهدات مالی خود را در قبال ۱۴ بازیکن که طلب آن‌ها مربوط به اولین حضور نفت در لیگ برتر کشور است، را پرداخت کند.

مسولان این باشگاه طی چند روز گذشته با تلاش و پیگیری های بسیار موفق شدند، رضایت ۱۳ بازیکن را جلب کند ولی در حال حاضر تنها کیامرث چراغی رضایت نداده است و بر این اساس نفت مسجدسلیمان نمی تواند از هشت بازیکن جدید خود برابر پارس جنوبی استفاده کند. نفتی ها با ۱۸ بازیکن به جم سفر کرده اند و اگر چراغی تا پایان وقت اداری امروز، پنجشنبه رضایت خود را اعلام نکند، نفت با ۱۰ بازیکن برابر تیم خوب پارس جنوبی حاضر خواهد شد.

لازم به ذکر است طی دو سه روز گذشته با تلاش همه مسئولان استان، شهرستان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه بخش عظیمی از مطالبات گذشته بازیکنان که مربوط به سال ۹۳ و حضور نفت در لیگ برتر آن زمان بود پرداخت گردد و تنها مطالبات چراغی باقی مانده که تاکنون مسئولین تیم موفق به جلب رضایت ایشان نشده اند. شاگردان ویسی از ساعت ۲۰:۳۰ امروز پنج شنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف پارس جنوبی جم می روند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.