• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

نشست هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان با شهردار مسجدسلیمان +تصاویر

  • کد خبر : 33633
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان در جلسه ای با شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به بیان مشکلات و معضلات شهرستان از جمله زمین خواری، رشد قارچی دکه ها در چند سال اخیر، آموزش کارکنان، استفاده بهینه و کارشناسی شده از نیروهای شهرداری، ایجاد وفاق و همدلی و نگاه یکسان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان در جلسه ای با شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به بیان مشکلات و معضلات شهرستان از جمله زمین خواری، رشد قارچی دکه ها در چند سال اخیر، آموزش کارکنان، استفاده بهینه و کارشناسی شده از نیروهای شهرداری، ایجاد وفاق و همدلی و نگاه یکسان به همه ی اعضای شورای شهر، توجه کارشناسی به مناطق کمتر توسعه یافته با حفظ اولویت این مناطق و… پرداختند. همچنین به صورت مختصر راهکارهایی برای حل این مشکلات ارائه دادند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه که رضا نجفیان یکی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشت، شهردار مسجدسلیمان با تقدیر از هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان گفت:

 انتظار ما از اهالی رسانه به عنوان فرهیختگان جامعه همین است که مطالبات، پیشنهادات و انتقادات مردم را با صراحت به شهرداری رسانده و البته در کنار آن، خدمات انجام شده توسط مجموعه ی را نیز منعکس کنند.

سلیمانی گفت: باید به تیم بنده فرصت بدهید تا بتوانم برنامه هایم را پیاده کنم چرا که اجرای برنامه های زیرساختی زمان بر است. وی از اجرای طرح تقسیم بندی مناطق شهرستان به ۳۴ قسمت و استفرار یک نفر در هر محله برای بررسی و رفع مشکلات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح قطعاً مشکلات مناطق سریع تر پیگیری و رفع خواهند شد.

ایشان در ارتباط با نگاه یکسان شهردار به اعضای شورای شهر نیز گفت: همه اعضای شورای شهر چه آن هایی که به بنده رای داده یا نداده اند برای من یکسان هستند چرا که هدف و نگاه همه ما خدمت به مسجدسلیمان است و اگر نگاهی غیر از این باشد قطعاً محکوم به شکست است. ایشان ضمن استقبال از پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده اظهار امیدواری کرد چنین نشست هایی در راستای بهبود خدمات به مردم به صورت مستمر برگزار شود…

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.