• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

با حضور علی عسگر ظاهری، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین استانی صورت گرفت:
عنوان پشکسوت نمونه استانی به نویسنده مسجدسلیمانی تعلق گرفت + تصاویر

  • کد خبر : 29912
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– استاد قباد باقری نویسنده و روزنامه نگار آزاد مسجدسلیمانی که سابقه تالیفات متعدد در حوزه های تاریخ و باستان شناسی و مسایل فرهنگی و اجتماعی را دارد طی پنجمین سال متوالی به عنوان پیشکسوت و بازنشسته نمونه و برتر استانی انتخاب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاندار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– استاد قباد باقری نویسنده و روزنامه نگار آزاد مسجدسلیمانی که سابقه تالیفات متعدد در حوزه های تاریخ و باستان شناسی و مسایل فرهنگی و اجتماعی را دارد طی پنجمین سال متوالی به عنوان پیشکسوت و بازنشسته نمونه و برتر استانی انتخاب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاندار خوزستان در لوح یادبودی که در این همایش به ایشان اهدا نمود آورده است.

:.. یقینا آنان که سال ها این مسیر را پیموده اند هرگز از حرکت باز نخواهند ایستاد و با تجربیات ارزشمند و وزین خویش، امیدبخش دیگر مشتاقان خدمت به ملت مسلمان ایران خواهند بود.ضمن ارج نهادن به تلاش و کوشش مجدانه و اهتمامتان در خدمت به مردم،کسب عنوان« پیشکسوت نمونه استانی» را به جنابعالی تبریک گفته،سربلندی و سعادت شما در سایه توجهات حضرت ولی عصر «عج» و رهنمودهای مقام معظم رهبری از پروردگار متعال خواستارم.

لازم به ذکر است در این همایش که در تالار استانداری خوزستان برگزار شد علی غسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین فرهنگی و هنرمندان استان و جمع کثیری از بازنشستگان برتر استان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.