• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
3

تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از حسین عالی محمدی + تصویر

  • کد خبر : 29439
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرکل ورزش خوزستان از حسین عالی محمدی قهرمان مسجدسلیمانی تقدیر کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از زحمات حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور تقدیر کرد. وی در سخنانی گفت: عالی محمدی از افتخارات ورزش کشور است و از این پس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرکل ورزش خوزستان از حسین عالی محمدی قهرمان مسجدسلیمانی تقدیر کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از زحمات حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور تقدیر کرد. وی در سخنانی گفت: عالی محمدی از افتخارات ورزش کشور است و از این پس به عنوان الگویی برای دیگر جوانان به شمار می رود. وی ادامه داد: به بحث ورزش باید نگاه سلامت محور داشت و همواره باید به این موضوع یک عنایت ویژه و دائمی داشت. حیدری ادامه داد: باید بستر ورزش برای همه فراهم شود چون با توسعه آن در بین آحاد جامعه و قرار گرفتن ورزش در سبد خانواده ها بسیاری از ناهنجاری ها، آسیب های اجتماعی و بزهکاری ها کاهش پیدا خواهد کرد.مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان  در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات حسین عالی محمدی ایشان را نمونه یک انسان فداکار خواند که برای اعتلای نام شهرش زحمات زیادی را متحمل شده است.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. و در آخرین اقدام خود نیز فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری از شهرستان چالوس تا مسجدسلیمان را با پای پیاده با هدف صلح و دوستی و مبارزه با مواد مخدر طی کرده است. وی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.