• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان:
نقش تمدن ساز و محوری مساجد به عنوان مراکز فرماندهی مبارزه با جنگ ترم

  • کد خبر : 29435
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نقش تمدن ساز و محوری مساجد به عنوان مراکز فرماندهی مبارزه با جنگ ترم بر هیچ کس پوشیده نیست. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با توجه به فرا رسیدن سی ام مردادماه روز جهانی مساجد ضمن گرامی داشت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نقش تمدن ساز و محوری مساجد به عنوان مراکز فرماندهی مبارزه با جنگ ترم بر هیچ کس پوشیده نیست. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با توجه به فرا رسیدن سی ام مردادماه روز جهانی مساجد ضمن گرامی داشت و تبریک این روز به همه ائمه محترم جماعت، اعضای هیت امنای تلاش گر مساجد و خدام زحمت کش و همچنین فرماندهان محترم و بسیجیان پایگاههای مقاومت مستقر در مساجد و کانون های فرهنگی سراسر مساجد حوزه کاری اداره اوقاف شهرستان گفت: از آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر آن، همیشه مساجد به عنوان پایگاه و مرکز ثقل فرماندهی و مدیریت انقلاب بوده و همیشه مدیران مکتبی و فرماندهان و مسئولان دلسوز و انقلابی از دل همین مساجد به وجود آمده اند.

رئیس اداره اوقاف در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی امامان جماعت، هیت های امنا و خادمین مساجد در راستای انجام مسائل و پیگیری امورات عمرانی و فرهنگی مساجد از وحدت به وجود آمده میان همه مجموعه های مستقر در مساجد اعم از امام جماعت که محور برنامه های مسجد هستند، هیت امنای محترم، خادم مسجد، فرمانده و بسیجیان پایگاهای مستقر در مساجد و کانون های فرهنگی ارشاد اسلامی قدردانی نموده و همین وحدت و انسجام را مایه افتخار و مباهات دانسته و گفت: چه بسا همین وحدت و همدلی باعث شکست دشمن خوار زبون شود.

رشیدی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب از دهه هفتاد بحث جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را متذکر شده و دائما در سخنان گهربار خود یادآوری نموده اند از ظرفیت مساجد می توان به عنوان ستاد فرماندهی مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرمی که دشمن علیه ملت ، نسل و ناموس ما به راه انداخته است و واقعا تا حدودی هم موفق شده است استفاده نمایم. وی ادامه داد: تجربه در زمان آغاز نهضت اسلامی و خصوصاً هشت سال دفاع مقدس نشان داده است و به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرموده اند: مسجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید. واقعاً سنگرهای خوبی برای مقابله با این حربه دشمن هستند. رشیدی در ادامه سخنان خود ادامه داد: متاسفانه فضای مجازی کشور بدون فرمانده است ای کاش نهادهای مسئول برای این فضا فرمانده ای از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس انتخاب می کردند تا ثابت شود که فرمانده و انسان انقلابی همیشه و همه جا انقلابی است و لحظه ای هم در این راه شک و تردید به خود راه نمی دهد. فضای مجازی که باعث شده است خانواده های ما، دختران و پسران ما، فضای حقیقی و معنوی زندگی خود را گم کنند و واقعا در این وادی اسف بار در حال غرق شدن هستند. وی گفت: امید است با نصب العین قرار دادن فرمایشات ولایت فقیه که همیشه راه گشای مشکلات ما بوده و با وحدت و همدلی و همگرایی به وجود آمده در سطح شهرستان، پیش تر از پیش به مساجد توجه کنیم و با جذب حداکثری و موثر نوجوانان و جوانان برومند ایران اسلامی از این گذر خطرناک و بلای خانمان سوزی که نظام سلطه برای ایران اسلامی در نظر گرفته به سلامت عبور کنیم.

رییس اداره و اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از همه کسانی که با قلم، قدم و عمل خود کمک و مساعدتی را در حق مساجد شهرستان روا می دارند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.