• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

راه‌اندازی بانک اطلاعات انجمن خیرین در مسجد سلیمان

  • کد خبر : 2915
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان از راه‌اندازی بانک اطلاعات انجمن خیرین در این شهرستان خبر داد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليماان- منیژه جلالی امروز اظهار کرد: نخستین نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان مسجد سلیمان پس از ثبت، در محل کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: […]

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان از راه‌اندازی بانک اطلاعات انجمن خیرین در این شهرستان خبر داد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليماان- منیژه جلالی امروز اظهار کرد: نخستین نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان مسجد سلیمان پس از ثبت، در محل کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز می‌تواند نیازهای فرهنگی شهرستان را شناسایی و در راستای رفع این نیازها گام‌های مؤثری بردارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان تصریح کرد: ساخت کتابخانه، کمک به تعمیر و نگهداری آن ها، فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه مطالعه مفید را از کارکردهای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز خواند.

وی اضافه کرد: هزینه در بخش فرهنگی موجب ارتقای فرهنگی شهرستان می‌شود و با توسعه فضای کتابخانه‌ای به حتم از نیروهای بومی نیز جذب خواهد شد که موجب اشتغال پایدار در سطح شهرستان هم خواهد بود.

جلالی در ادامه گفت: عضویت یک نفر، پیشنهادات موثر در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اهدا کتاب و در نهایت هر فعالیتی که موجب ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شود از فعالیت‌های انجمن خیرین کتابخانه‌ساز به شمار می‌رود.

وی گفت: ما از همه خیرین شهرستان برای حضور در این انجمن در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه مفید شهرستان دعوت می‌کنیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن بررسی آسیب‌هایی که پیش روی انجمن است، مقرر شد بانک اطلاعات خیرین شهرستان مسجد سلیمان راه اندازی شود و همه فعالیت‌های خیرین در این بانک وارد شود.

وی همچنین عنوان کرد: در ادامه جلسه به منظور پیگیری مصوبات و ارائه گزارش روند آنها در نشست، مصوب شد جلسات انجمن در هفته پایانی هر فصل برگزار شود و چشم انداز 1420 انجمن خیرین کتابخانه ساز مسجد سلیمان در قالب طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت تنظیم و تصویب شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.