• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

با پيگيري هاي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي:
۷۰ درصد مسجدسلیمان تحت پوشش شبکه رایتل قرار گرفت

  • کد خبر : 28647
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ۷۰ درصد مسجدسلیمان تحت پوشش شبکه رایتل قرار گرفت. علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: پس از آخرین جلسه ای که در مسجدسلیمان با حضور مدیرکل مخابرات استان، مهندس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ۷۰ درصد مسجدسلیمان تحت پوشش شبکه رایتل قرار گرفت. علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: پس از آخرین جلسه ای که در مسجدسلیمان با حضور مدیرکل مخابرات استان، مهندس ملکی جهان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، همچنین نمایندگان مختلف تلفن های همراه اول، ایرانسل، رایتل و… برگزار شد. و پس از بیان مشکلات ارتباطی و مخابراتی در برخی مناطق شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل به لزوم پیگیری مجدانه و بهبود کیفیت سرویس های مخابراتی اشاره نمودیم و با پیگیری های انجام شده و رفع بعضی موانع موجود در حال حاضر شبکه رایتل پس از دو سال و نیم وقفه با هزینه ای معادل ۷۰۰ میلیون تومان در مسجدسلیمان راه اندازی و بیش از ۷۰ درصد شهرستان مسجدسلیمان تحت پوشش این شبکه قرار گرفت.

نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: روز دوشنبه نیز در جلسه ای با مهندس واعظی وزیر ارتباطات جلسه ای را به منظور بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل برگزار خواهیم نمود.

ظاهری با اشاره به عزم جدی جهت رفع مشکلات شهرستان، خواستار رسیدگی در امور زیرساختی و فناوری اطلاعات در تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان شد و گفت: قطعاً اقدامات لازم در خصوص تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، آنتن دهی تلفن همراه، خدمات پست و پست بانک، دفاتر خدماتی پیشخوان دولت و … برای حوزه انتخابیه مورد پیگیری و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.