• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

هفته سوم رقابت های گلف کشور با پيروزي نمايندگان مسجدسليمان پيگيري شد.

  • کد خبر : 2856
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم های ملی حفاری، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس مسجدسلیمان برای قهرمانی رقابت می کنند غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان اظهار کرد: این رقابت ها 28 و 29 شهریورماه برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: در این هفته از مسابقات، نفت مسجدسلیمان و آزادگان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم های ملی حفاری، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس مسجدسلیمان برای قهرمانی رقابت می کنند

غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان اظهار کرد: این رقابت ها 28 و 29 شهریورماه برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: در این هفته از مسابقات، نفت مسجدسلیمان و آزادگان مسجدسلیمان به ترتیب میزبان پرسپولیس مسجدسلیمان و هیات هندیجان بودند که پرسپولیس با نتيجه 3 بر 2 و آزادگان با نتیجه 6 بر صفر بر حریفان خود غلبه کردند.

دبیر هیات گلف خوزستان گفت: هم چنین در ادامه بازی های این هفته، ملی حفاری میزبان تیم اصفهان بود که به دلیل عدم حضور نماینده اصفهان، بازی 6 بر صفر به سود ملی حفاری اعلام شد. سورتمه اهواز دیگر نماینده استان هم میهمان نماینده تهران بود که این دیدار به دلیل عدم آمادگی تیم تهرانی که البته از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود، به زمان دیگری موکول شد.

وی عملکرد تیم های استان را تا این هفته از مسابقات خوب دانست و عنوان کرد: تیم های ملی حفاری، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس مسجدسلیمان برای قهرمانی رقابت می کنند. هم چنین اکنون پرسپولیس مسجدسلیمان و ملی حفاری هر کدام با 18 امتیاز در جایگاه اول قرار دارند و نفت مسجدسلیمان نیز در مکان دوم ایستاده است.

موسوی در پایان يادآور شد كه هنوز زمان هفته چهارم مسابقات مشخص نشده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.