• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

فرمانده سپاه مسجدسليمان:
بازسازی خانه محرومان در مسجدسلیمان توسط سپاه

  • کد خبر : 28533
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سید عبدالمطلب رحیمی‌حسینی اظهار داشت: بسیج سازندگی مسجدسلیمان برنامه‌های مختلفی را برای محرومیت زدایی در سطح شهرستان اجرا کرد که یکی از آن ها بازسازی خانه‌های محرومان است. وی از آغاز ساخت و بازسازی خانه‌های برخی از محرومان در اواخر سال ۱۳۹۵ خبر داد و بیان کرد: این خانه‌ها متعلق به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سید عبدالمطلب رحیمی‌حسینی اظهار داشت: بسیج سازندگی مسجدسلیمان برنامه‌های مختلفی را برای محرومیت زدایی در سطح شهرستان اجرا کرد که یکی از آن ها بازسازی خانه‌های محرومان است. وی از آغاز ساخت و بازسازی خانه‌های برخی از محرومان در اواخر سال ۱۳۹۵ خبر داد و بیان کرد: این خانه‌ها متعلق به افراد مستضعف تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان با بیان این که خانه‌های محرومان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، تصریح کرد: ۴ واحد از این خانه‌ها در چند روز آینده به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد که یکی از آن ها در روستای زمان‌آباد قرار دارد. وی در ادامه به اعتبار ساخت خانه‌های محرومان در مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: برای ساخت هر خانه سپاه مسجدسلیمان ۲۰۰ میلیون ریال هزینه می‌کند.

رحیمی‌حسینی در ادامه تعمیرات خانه‌های محرومان را یکی دیگر از اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی مسجدسلیمان عنوان کرد و افزود: در همین راستا ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای خانه‌های محرومان بازسازی و ساخته شد. وی هزینه ساخت هر چشمه سرویس بهداشتی و حمام را ۲۵ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای انجام این کار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: همچنین ۶ آشپزخانه نیز برای خانه‌های محرومان و مستضعفان این شهرستان ساخته شد که برای ساخت هر کدام از آنها ۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.