• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

شهردار مسجدسليمان:
بازپس گيري۲۴۷۲ متر زمین شهرداری با حکم قضایی

  • کد خبر : 23763
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ار بازپس گیری ۲۴۷۲ متر زمین شهرداری با حکم قضایی خبر داد. قاسمی گفت: در سال ۱۳۷۲ شهردار وقت مسجدسلیمان جهت جبران بخشی از بدهی های مربوط به حق بیمه ی پرسنل به سازمان تامین اجتماعی ۲۴۷۲ متر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ار بازپس گیری ۲۴۷۲ متر زمین شهرداری با حکم قضایی خبر داد. قاسمی گفت: در سال ۱۳۷۲ شهردار وقت مسجدسلیمان جهت جبران بخشی از بدهی های مربوط به حق بیمه ی پرسنل به سازمان تامین اجتماعی ۲۴۷۲ متر مربع از ضلع جنوبی ساختمان اداری خود در منطقه ی کوی نفت خیز را به مبلغی خارج از عرف و قانون با آن سازمان تهاتر نموده که پس از بررسی متوجه شدیم روند صورت پذیرفته برخلاف قانون شهرداری ها بوده است.چرا که طبق قانون فروش اموال غیر منقول شهرداری ها صرفا پس از تصویب شورای شهر با مزایده صورت می پذیرد.

شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی سپس اقدام به اخذ سند رسمی شش دانگ نموده که عملا لطمه ی جبران ناپذیری به شهرداری وارد شد چرا که پس از سال ها سازمان تامین اجتماعی پس از ارسال نامه های مکرر جهت تخلیه ی زمین واحد موتوری شهرداری دچار چالش بزرگی شد. البته سازمان تامین اجتماعی حق قانونی خود را مطالبه می نمود. بر همین اساس شهرداری دادخواستی را به خواسته ی ابطال سند مالکیت و الزام به انتقال سند مذکور در دادگستری مطرح که حکم بدوی مبنی بر محکومیت سازمان تامین اجتماعی بر ابطال و انتقال سند مذکور به نام شهرداری صادر که پس از اعتراض، دادگاه تجدید نظر استان خوزستان نیز حکم صادره را تایید و هم اکنون در حال طی مراحل اداری می باشد.

 قاسمی در پایان سخنان خود از دادگستری که مثل همیشه اعمال قانون نموده و حق از دست رفته ی شهرداری را به این اداره بازگرداند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. دست دادگستری واقعا درد نکنه ، یه حکم هم بده تا شرکت نفت و گاز و پتروشیمی و برق هم حق چپاول شده مردم شهر از بابت حریم چاهها و درصد سهم مردم از تولیدات نفت و گاز و پتروشیمی و برق و ارزش افزوده را به مردم بازگردانند و پرداخت خسارت به مردمی که دو دهه و شاید هم بیشتر در مناطق آلوده به گازهای سمی با بی تدبیری دولتها مجبور به تنفس انواع گازهای سمی از جمله گاز خردل شده اند و عموما دارای مشکلات سلامتی خصوصا مشکلات تنفسی و ریوی هستند در دستور کار مسولین محترم دادگستری قرار بگیرد تا در این دنیا مظلومین مناطق آلوده دعا گویشان باشند و در جهان آخرت خدای مظلومین به آنان عنایت داشته باشد .

  2. باسلام ،درود بر آقای قاسمی که باحوصله وجدیت و پشتکارفراوان این مورد راتاحصول نتیجه کامل پیگیری نمودند….

  3. سلام جناب مرادبختیاری اتفاقا نماینده محترم پیگیرشدکه شرکت نفت بدهیش بده به شهرداری وحتی جلسه ای هم گرفته شدولی ماسفانه اقایون شوراشهروشهردارجلسه روترک کردن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.