• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

استاندار خوزستان:
مردم تشخیص می‌دهند کدام رسانه منصفانه انتقاد می‌کند و کدام رسانه برخلاف این رویه اقدام می‌کند/ بهره برداري از کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان در آذرماه گام بزرگی در ایجاد اشتغال در شهرستان مسجدسلیمان و استان است

  • کد خبر : 23089
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- غلامرضا شریعتی در نشستی با جمعی از مدیران رسانه‌های خوزستان با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در کمک به مسئولان استان برای پیشبرد اهداف استان و کشور اظهار داشت: استانداری خوزستان از نقدهای صورت گرفته توسط رسانه‌ها استقبال می‌کند. وی افزود: به تقسیم بندی انتقادها به نقد منصفانه و غیر‌منصفانه اعتقادی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- غلامرضا شریعتی در نشستی با جمعی از مدیران رسانه‌های خوزستان با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در کمک به مسئولان استان برای پیشبرد اهداف استان و کشور اظهار داشت: استانداری خوزستان از نقدهای صورت گرفته توسط رسانه‌ها استقبال می‌کند.

وی افزود: به تقسیم بندی انتقادها به نقد منصفانه و غیر‌منصفانه اعتقادی ندارم و معتقدم مردم تشخیص می‌دهند که کدام رسانه منصفانه و سازنده انتقاد می‌کند و کدام رسانه برخلاف این رویه اقدام می‌کند.

استاندار خوزستان با اشاره به سخنان مدیران رسانه‌ها در ابتدای این دیدار گفت: استانداری یکی از اولویت‌های مهم خود را پیگیری موضوع اشتغال قرار داده ‌و پیگیری‌های فراوانی در این زمینه شده است.

وی با اشاره به طرح احیای 550 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان گفت: این طرح یک طرح بسیار بزرگ و ملی است که در صورت ثمردهی آن فرصت اشتغال بسیار زیادی برای استان فراهم می‌کند.

شریعتی با اشاره به مذاکرات با مسئولان امر در تهران گفت:  کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان نیز در آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که گام بزرگی در ایجاد اشتغال در شهرستان مسجدسلیمان و استان است چرا که آلومینیوم از صنایعی است که اشتغالزایی آن در صنایع پایین دستی آن بالاست.

تسنيم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.