• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

فرماندار مسجدسليمان:
اقتصاد مسجدسلیمان از نفت مستقل می‌شود؟

  • کد خبر : 22886
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت:‌ اقداماتی در حال انجام است تا اقتصاد این شهرستان از نفت مستقل و برای جوانان مسجدسلیمان اشتغال ایجاد شود و شاهد توسعه این شهرستان در زمینه‌های مختلف باشیم. علیرضا گوروئی اظهار کرد: ‌تسریع و تکمیل پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان یکی از اقدامات مهم در این راستا و برای ایجاد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت:‌ اقداماتی در حال انجام است تا اقتصاد این شهرستان از نفت مستقل و برای جوانان مسجدسلیمان اشتغال ایجاد شود و شاهد توسعه این شهرستان در زمینه‌های مختلف باشیم.

علیرضا گوروئی اظهار کرد: ‌تسریع و تکمیل پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان یکی از اقدامات مهم در این راستا و برای ایجاد اشتغال جهت جوانان شهرستان و استقلال اقتصاد مسجدسلیمان از نفت است که عملیات اجرایی آن شتاب گرفته و به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: بهره‌برداری از فاز اول کارخانه آلومینیوم این شهرستان تا پایان سال کمک بسیاری برای حل مشکل بیکاری جوانان مسجدسلیمان می‌کند که این پروژه از اقدامات در جهت بهبود اقتصاد شهرستان و حل مشکلات مردم است.

گوروئی تصریح کرد: ‌پروژه‌های مختلفی در خصوص توسعه گردشگری در این شهرستان وجود دارد تا به کمک گردشگری تحولی در اقتصاد مسجدسلیمان ایجاد شود و مردم با حضور در این شهرستان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسجدسلیمان موجب اشتغالزایی در این مناطق شوند.

وی گفت: ‌در زمینه توسعه گردشگری اکوتوریسم، پروژه آب درمانی مدنظر است که این طرح بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با احداث این واحد کمک شایانی به توسعه گردشگری شهرستان می‌شود.

گوروئی ادامه داد:‌ در بحث گردشگری صنعتی نیز مناطق قدیمی که در آنجا چاه‌های نفت وجود دارد، مورد توجه ما است. همچنین در حال احداث موزه نفت این شهرستان هستیم و هم اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار مسجدسلیمان اظهار کرد: ‌گردشگری مذهبی نیز در این شهرستان مدنظر است که در حال مهیا کردن شرایط برای بازدید هر چه بیشتر گردشگران از مناطق موردنظر در مسجدسلیمان هستیم.

وی عنوان کرد: ‌اقدامات موثری در زمینه توسعه کشاورزی در حال انجام است تا در بخش‌های مختلف مانند بخش عنبر از محل دریاچه، بخش گلگیر و بخش مرکزی از طریق چاه، آب مناسبی را برای کشت محصولات کشاورزی به کشاورزان اختصاص دهیم تا این بخش نیز در شهرستان ارتقا پیدا کند.

گوروئی خاطرنشان کرد: ‌تمام این اقدامات در بخش‌های مختلف شهرستان به منظور ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد مسجدسلیمان انجام شده است تا اقتصاد مسجدسلیمان از نفت جدا شود و وابستگی آن به نفت کاهش پیدا کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. سلام چون بالای ۵۰درصد مناطق مانند کمپ کرسنت اسکاج کرسنت  سی برنج  نفتون  باغملی چاه نفتی نمره یک بی بی یان پشت برج کلگه  ادارات نفت هم درسطح شهر پراکنده بقیه هم مثل درخرسان نابود باوجود چاه شماره یک  کسی حق ساخت وساز ندارد وهشت بنگله محدوده نمره یازده ومسیر چاهها  تمامی مجوزها شهرداری باید استعلام وبه تایید نفت برسد یعنی کل شهرستان  وظیفه نفت فقط تولید والودکی نیست خدمات است چرا نمی دهد خدامی داند فقط مناطق رارها مرده بر سر ساکنین خراب شود نه جاده نه فضای سبز نه تعمیرات کارشناسی ودرستی فق ط چند سوال دارم هزینه پرداختی فقط خط لوله که ازدزفول می گذرد سالیانه چقدر است  اصل سند وکمکها استعلام شود  دوم باپر داخت هزینه اب وبرق وتعمیرات منازل می توان کل مناطق رابازسازی کرد 

  2. از مسئولان شهرستان و شرکت آلومینیوم سازی مسجدسلیمان و پتروشیمی مسجدسلیمان نیز درخواست میشود نسبت به احداث آموزشگاه های فنی و تعلیم رشته های مورد نیاز، جهت مهارت آموزی جمعیت بیکار مسجدسلیمان اقدام کنند. تا در آینده به بهانه عدم نیروی ماهر کارکنان خود را از شهرها و استانهای دیگر وارد نکنند . اگر واقعا با هدف ایجاد اشتغال برای بیکارترین شهرستان کشور دارید شعار میدهید پس باید به مهارت
    آموزی این جوانان بیکار و البته با استعداد هم توجه کنید .

  3. حق ما از مسجدسلیمان،فقط تنفس اکسیژن مخلوط با گاز هیدروژن سولفوره است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.