• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان: اداره میراث فرهنگی اندیکا راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 2209
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در شهرستان اندیکا راه‌اندازی می‌شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- افشین حیدری با اشاره به این که در حال رایزنی برای تامین اقلام مورد نیاز راه‌اندازی این اداره در اندیکا هستیم، گفت: شهرستان اندیکا محرومیت‌های زیادی دارد ولی جاذبه‌های متعدد در بخش گردشگری و […]

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در شهرستان اندیکا راه‌اندازی می‌شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- افشین حیدری با اشاره به این که در حال رایزنی برای تامین اقلام مورد نیاز راه‌اندازی این اداره در اندیکا هستیم، گفت: شهرستان اندیکا محرومیت‌های زیادی دارد ولی جاذبه‌های متعدد در بخش گردشگری و آثار متعدد تاریخی باعث شده است تا این اداره کل برای حفاظت از این آثار در گام نخست نمایندگی این اداره کل را در شهرستان اندیکا راه‌اندازی کند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از فارس حیدری با اشاره به این که برای راه‌اندازی این اداره در اندیکا نیروی فعال را در نظر گرفته‌ایم، افزود: در شهرستان اندیکا نیرویی فعال و آگاه به مسائل میراث فرهنگی را در نظر گرفته‌ایم و وی مسئولیت راه‌اندازی این اداره را برعهده گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان درباره جاذبه‌های گردشگری اندیکا گفت: بخش زیادی از جاذبه‌های شهرستان اندیکا جاذبه‌های طبیعی هستند و باید در بخش گردشگری در این شهرستان گام‌های بلند و کارشناسی شده‌ای برداشته شود.

وی با اشاره به این که میراث فرهنگی به شهرستان اندیکا توجه ویژه‌ای دارد، گفت: اسماعیل جلیلی نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بر حفاظت آثار تاریخی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان تاکید فراوانی دارد و به این دلیل در این زمینه تلاش زیادی می‌کنیم تا در مدت زمانی کوتاه عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

حیدری خاطر نشان کرد: در حال حاضر در شهرستان اهواز ساختمان معاونت صنایع دستی و نمایشگاه دائمی این معاونت را به خانه انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی تبدیل کرده‌ایم.

وی گفت: انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی می‌توانند در بخش حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی بسیار موثر باشند و در این زمینه از همه توان خود برای توانمند‌سازی این انجمن‌ها استفاده می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام و خسته نباشید خدمت جناب حیدری از پیگیری ها و جدیت شما در این مدت زمان کوتاه برای ارتقا کیفی اثار تاریخی شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان تشکر و قدردانی می نمایم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.