• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
0

فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارقین داخل خودرو و کشف 13 فقره انواع سرقت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 21604
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارقین داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.  سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت, با رویکرد دستگیری سارقین داخل خودرو مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرار گرفت. به گزارش سايت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارقین داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.  سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت, با رویکرد دستگیری سارقین داخل خودرو مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این مقام مسئول افزود: مامورین کلانتری11شهرستان ضمن رصد اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی دو نفر از سارقین که با ترفندهای زیرکانه اقدام به سرقت داخل خودرو می نمودند شدند که در این راستا با مجوزهای قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر سارق را در مخفیگاهشان دستگیر نمودند. وی ادامه داد: سارقین دستگیر شده که در ابتدا در برابر تحقیقات پلیس موضع گیری داشتند وقتی خود را مقابل مدارک و مستندات پلیس ناتوان دیدند راهی جز اعتراف ندیده و به 10 فقره سرقت داخل خودرو, دو فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت از اماکن نیمه ساز معترف شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان ساخت: هر چند متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و با قرار مناسب روانه زندان شدند لیکن لازم است شهروندان گرامی از قرار دادن وجوه نقد و اشیاء با قیمت داخل خودرو اجتناب و از پارک وسایط نقلیه در مناطق تاریک و خلوت خودداری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.