• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

به همت خیریه زنده یادحاج احمد رضایی
برگزاری جشن باشکوه مبعث پیامبرمهربانی ها(ص)

  • کد خبر : 21419
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت موسسه خیریه زنده یاد حاج احمد رضایی جشن باشکوه مبعث پیامبر مهربانی ها(ص) در سالن اجتماعات باشگاه مرکزی نفت برگزارشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که با حضور خانواده بزرگ خیریه زنده یاد احمدرضایی، حامیان و مدیران شهرستان همراه یود برنامه های متنوع […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت موسسه خیریه زنده یاد حاج احمد رضایی جشن باشکوه مبعث پیامبر مهربانی ها(ص) در سالن اجتماعات باشگاه مرکزی نفت برگزارشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که با حضور خانواده بزرگ خیریه زنده یاد احمدرضایی، حامیان و مدیران شهرستان همراه یود برنامه های متنوع و متعددی اجرا گردید.

در ابتداي اين مراسم محمدرضا مکوندی مدیر خیریه ضمن تبريك عید سعید مبعث گزارشی از عملكرد اين خيريه ارائه و گفتند: این خیریه در حوزه های مختلف فرهنگی، حمایتی، اجتماعی حضوری فعال دارد و با عنایت دکتر محسن رضایی و خانواده معزز ایشان این خیریه اکنون به پایگاه مهم خدمت گزاری درحوزه های مختلف تبدیل شده است.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان نيز با تجلیل از مبعث نبی مکرم اسلام و بیان ابعاد مبعث با اشاره به همت سردار رضایی گفت: راه اندازی خیریه زنده یاد احمد رضایی باعث شده تا این خیریه نه تنها ماوا و پناهگاهی برای نیازمندان باشد بلکه مرکز مهم فرهنگی، مذهبی با کارکردی فعالانه باشد.

ایت الله فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در خبرگان رهبری نیز با اشاره به عظمت مبعث گفت: از دامان مردم ولایت مدار بختیاری شخصیت بزرگ و ممتازي چون دکتر محسن رضایی پرورش می یابد. وی افزود: محرومیت های شهرستان مسجدسلیمان جای درنگ باقی نگذاشته و با وجود سردار رضایی و نماينده منتخب مردم جناب ظاهری و همچنين امام جمعه فرهیخته، همه باید برای محرومیت زدایی از شهر اولین ها در سال اقدام و عمل همت کنیم. وی ارزشمندترین کار نزد خداوند را حمایت از محرومان برشمرد و اضافه نمود: کار امروز این موسسه مصداق این عمل حسنه است که بالاترین ثواب نزد خداوند متعال را دارد. در ادامه اين مراسم شریف اسدی قائم مقام ستاد تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام با قرائت پیام دکتر محسن رضایی به مناسبت این جشن باشکوه گفت:راه اندازی این خیریه عملی صالح برای خدمت به عزیزان محروم بوده و یقینا با وجود جناب ظاهری و علمای بزرگ همچون ایت الله فرحانی و حجت الاسلام امینی و همچنين مهندس گوروئي فرماندار محترم فرصت مناسبی است تا با حمایت سردار رضايي با تسریع در راه اندازی پروژه های پتروشیمی و الومینیوم به زدودن اثار محرومیت در شهرستان با تعامل همه خدمتگزاران نهایت تلاش یه عمل اید.

علي عسكر ظاهری نماینده منخب شهرستان نیز طی سخنانی گفت: فصلی نو از رفاقت هاو برادری ها گشوده شده است و باید تمام تلاش ما برای خدمت به مردم عزیز شهرمان باشد که به ما اعتمادکرده اند. وی اضافه نمود: با حمایت دکتر محسن رضایی برای محرومیت زدایی از سیمای شهرمان همه باید در سال اقدام و عمل همت جهادی کنیم. در ادامه این جشن که همراه با اجرای برنامه های متنوع و شادبوده است از تعداد۱۲نفر از نوعروسان موسسه و تعداد۳۰نفر از خیرین و حامیان موسسه با اهدای لوح تقدیر و هدایايی تجلیل شد. همچنین ضمن تجلیل از قهرمان پرافتخار شهرمان راه یافته به المپیک امیر قاسمی منجزی از سال ها تلاش و همت ارزشمند و تاثیرگذار حجت الاسلام امینی در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی شهر و تلاش موثر و تاثیرگذار در همایش های مهم چون شهید علیمردان خان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل امد.

IMG-20160505-WA0014IMG-20160505-WA0012 IMG-20160505-WA0021

IMG-20160505-WA0019

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.