• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
0

در میزگرد آسیب‌شناسی ورزش بانوان خوزستان مطرح شد:
موظف نبودن شرکت‎ها به سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان

  • کد خبر : 21098
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات علمی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در میزگرد آسیب‌شناسی ورزش بانوان خوزستان گفت: ما در استان می‌توانیم مربیان یک، دو و سه تیم‌ملی فوتسال بانوان را هم تربیت کنیم، چرا که باشگاه‌های استان نیز به این رشته بها داده‌اند ولی سوال من این است که چرا در رشته‌های دیگر به این‌صورت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات علمی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در میزگرد آسیب‌شناسی ورزش بانوان خوزستان گفت: ما در استان می‌توانیم مربیان یک، دو و سه تیم‌ملی فوتسال بانوان را هم تربیت کنیم، چرا که باشگاه‌های استان نیز به این رشته بها داده‌اند ولی سوال من این است که چرا در رشته‌های دیگر به این‌صورت نیستیم؟ متاسفانه در این رشته ها سرمایه‌گذاری نمی‌شود و این در حالی است که شرکت‌ها می‌توانند کمک کنند ولی خود را موظف به این کار نمی‌دانند. به هر حال در ورزش بانوان هم فقط اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نمی‌تواند هزینه کند. ارگان‌های سرمایه‌دار کشور نیز در خوزستان هستند ولی ما هنوز در ورزش بانوان و حتی آقایان عقب هستیم.

وی بیان کرد: ما مدیران ورزشی داریم که در واقع ورزشی نیستند و به سختی می توان آن ها را قانع کرد و یکی از مشکلات هم این است که این افراد تخصص و آگاهی ندارند. همیشه وقتی به مسایل بانوان می رسیم، موضوعات حاشیه ای مطرح می شوند و همین ها باعث می شود که مسوولان هم پا پیش نگذارند. تجربه ثابت کرده است در بخش بانوان به هر رشته ای که بها داده شود، خانم ها موفق شده اند که خود را نشان دهند اما آن قدر ورزش بانوان زیر سایه ورزش آقایان است که حتی در این بخش برای مسایل ساده و پا پیش افتاده نیز با مشکل مواجه هستند و همه پای کار که می رسند می گویند نمی توانیم برای ورزش بانوان هزینه کنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان گفت: برخی مشکلات هم انسانی است و از بالا باید برای آن راه حل هایی پیدا کرد و باید تغییرات بنیادی صورت بگیرد. من می گویم امکانات وجود دارد ولی اراده وجود ندارد. اکنون ما علاوه بر پرداختن به ورزش قهرمانی در حوزه ورزش بانوان، نیاز به کار در ورزش همگانی هم داریم. ما مشکلات اساسی داریم که بخشی از آن به مدیران ناآگاه ما بر می گردد، ضمن این که فرهنگ لازم نیز وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.