• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

سرهنگ كارآگاه علي حسيني خبر داد:
دستگيري قاتل و كشف قتل محله چشمه علي در مسجدسليمان

  • کد خبر : 20723
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرهنگ كاراگاه علي حسيني در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: پليس مسجدسليمان با همكاري آگاهي خوزستان موفق به شناسايي و دستگيري قاتل متواري محله چشمه علي شدند. اين مقام مسوول افزود: مأمورين پليس اگاهي شهرستان با همكاري و هماهنگي ماموران پليس اگاهي استان خوزستان پس از دو ماه تلاش بي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرهنگ كاراگاه علي حسيني در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: پليس مسجدسليمان با همكاري آگاهي خوزستان موفق به شناسايي و دستگيري قاتل متواري محله چشمه علي شدند. اين مقام مسوول افزود: مأمورين پليس اگاهي شهرستان با همكاري و هماهنگي ماموران پليس اگاهي استان خوزستان پس از دو ماه تلاش بي وقفه و اقدامات علمي و فني و پس از رصد هاي احتمالي و پي جويي كارشناسانه موفق به شناسايي محل اختفاي قاتل متواري گرديدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان گفت: مأمورين پس از شناسايي مخفيگاه متهم با استفاده از توان عملياتي خود دريك مأموريت منسجم و متهورانه پليسي موفق به دستگيري اين فرد جاني و كشف سلاح گرم از نامبرده شدند.

سرهنگ حسيني با اشاره به اهميت تلاش پليس وكشف قتل ظرف 2 ماه از تاريخ وقوع خاطر نشان ساخت: دو ماه قبل قاتل دستگير شده به دليل اختلافات قبلي با استفاده از تاريكي شب به محل زندگي مقتول 22 ساله مراجعه و با شليك سلاح شكاري او را به قتل رسانده و متواري شده بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. احسنت بر سرهنگ وکاراگاه جوان خسته نباشی به امید امنیت وسرافرازی برا شما و شهر بزرگ مردان بختیاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.