• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

ارتقاء دو نفر از اعضای هیأت علمی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان از مرتبه مربی به استادیاری

  • کد خبر : 20058
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دو نفر از اعضای هیأت علمی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان از مرتبه مربی به استادیاری ارتقاء پیدا کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر محمد‌حسین‌ محبی نورالدین وند معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دو نفر از اعضای هیأت علمی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان از مرتبه مربی به استادیاری ارتقاء پیدا کردند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر محمد‌حسین‌ محبی نورالدین وند معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، گفت: دکتر فرهاد حسین زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای، دکتر علی محمودی راد و دکتر مسعود شهبازی  به ترتیب عضو هیأت علمی گروه ریاضی و روان‌شناسی و مشاوره این واحد دانشگاهی را با توجه به کسب مدرک دکتری تخصصی به رتبه استادیاری ارتقاء داد.

محبی در ادامه گفت: در بخشی از احکام صادر شده آمده است “امید است در مرتبه جدید نیز با تأییدات خداوند تبارک و تعالی منشاء خدمات بهتر و ارزشمندتری به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های مؤثرتری بردارید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود وسلام
    این ارتقاء مرتبه علمی را به هیئت علمی دانشگاه آزاد خصوصا جناب دکتر مسعود شهبازی ریاست محترم دانشگاه و جناب دکتر محمودی تبریک عرض می نمایئم . از خداوند متعال توفیق روز افزون برای این عزیزان بزرگوار و فرزندان ایل غیور بختیاری آرزو مندیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.