• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسلیمان: پتانسیل گردشگری یکی از ظرفیت های مغفول مانده شهرستان است

  • کد خبر : 18344
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه کارگروه گردشگری مسجدسلیمان امروز در فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه علیرضا گورویی فرماندار اظهار داشت: هدف از این جلسه بررسی ظرفیت های گردشگری به ویژه ظرفیت های گردشگری دریاچه، سد گتوند در بخش عنبر می باشد که نیاز به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه کارگروه گردشگری مسجدسلیمان امروز در فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه علیرضا گورویی فرماندار اظهار داشت: هدف از این جلسه بررسی ظرفیت های گردشگری به ویژه ظرفیت های گردشگری دریاچه، سد گتوند در بخش عنبر می باشد که نیاز به یک تلاش مضاعف دارد.

گورویی با اشاره به تدوین برنامه جامع گردشگری شهرستان گفت: پتانسیل گردشگری یکی از ظرفیت های مغفول مانده شهرستان در بخش اشتغال زایی می باشد که نیازمند تدوین برنامه جامع بود که این کار را انجام دادیم و باید با جذب بخش خصوصی بتوانیم به اهداف برنامه برسیم . وی همچنین خبر از تامین اعتبار مطالعات سایت گردشگری در بخش عنبر را داد و گفت: در مذاکره ای که شمسایی مدیرعامل  سازمان آب و برق خوزستان داشتیم ایشان قول مساعد جهت دادن مجوز جهت راه اندازی سایت گردشگری و برداشت آب از دریاچه عنبر را دادند.

گوروئي همچنین گفت: به زودی مشاور مطالعات خود را در زمینه گردشگری دریاچه سد گتوند آغاز خواهد کرد، بدیهی است هرگونه مطالعه و طرح در این زمینه با رعایت ملاحظات زیست محیطی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر فرماندار لایق و پر تلاش شهرمان.
    انشا… که این طرح های گردشگری  هرچه زودتر اجرایی و عملیاتی شود . با توجه به هوای مناسب وکوهستانی بودن منطقه توریست و گردشگر چه درتابستان با وجود آب و دریاچه و فضای مناسب برای شنا و آب تنی و همچنین ورزش زیبای ماهیگیری و قایق سواری و ….. وچه در بهار باوجود سرسبزی و زیبایی طبیعی منطقه و هوای بهاری و همچنین مردم باشعور و فهمیده و اجتماعی و میهمان نواز مسجدسلیمان  ، با ایجاد تورهای مسافرتی ارزان و همه پسند میتوان هم مسجدسلیمانیها در شهرها و استانهای دیگر را برای گردش و تجدید خاطرات به منطقه گردشگری کشاند و هم مردم و هم استانیها و هم وطنان را جهت گردش به شهر اولینها و زادگاه نفت و دروازه مدرنیته ایران بکشانند انشا… و باعث رونق دوباره شهر شود . انشا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.