• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان: باید به موضوع حجاب و عفاف به عنوان زینت ارزشمند مسلمانان، توجه شود

  • کد خبر : 17901
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، رییس این واحد دانشگاهی گفت: باید به موضوع حجاب و عفاف به عنوان زینت ارزشمند مسلمانان توجه ویژه شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه که با حضور اعضاء شورای حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، رییس این واحد دانشگاهی گفت: باید به موضوع حجاب و عفاف به عنوان زینت ارزشمند مسلمانان توجه ویژه شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه که با حضور اعضاء شورای حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان برگزار شد، دکتر مسعود شهبازی رییس این واحد دانشگاهی در ابتدای صحبت خود گفت: درآستانه 13 آبان روز مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا هستیم لذا ضمن گرامی داشت این روز امیدوارم اقشار مختلف واحد دانشگاهی مسجدسلیمان بلاخص دانشجویان، به صورت پرشور در آیین ویژه ای که در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار می شود حضور پرشور داشته باشند.

ایشان در بخش دیگر صحبت خود در رابطه با حجاب و عفاف تأکید کرد: حجاب و عفاف به عنوان گوهری ارزش مند برای هر مسلمان می باشد که لزوم رعایت این فریضه مهم و واجب، مورد توصیه های متعدد دین اسلام قرار گرفته است لذا می باشد اقشار مختلف دانشگاه نیز به عنوان قشر آگاه جامعه به این مقوله بیشتر از قبل توجه داشته باشند.

رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم در پایان این جلسه که با هدف سامان دهی به حجاب و عفاف در این واحد دانشگاهی برگزار شده، از مجموع پیشنهاد های مطرح شده توسط حاضران، را ه کارها ی منطقی و مفید نتیجه گیری شود.

شهبازی تأکید کرد: قبل شروع کار لازم است ابتدا اطلاع رسانی لازم برای مخاطبان با هدف معرفی ضوابط پوشش در دانشگاه به عمل آید و در صورتی که کسی این ضوابط را رعایت نکرد ابتدا با نیت راهنمایی به وی تذکر داده شود و در صورت تکرار طبق مقررات اقدام گردد.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان دیدگا ها و پیشنهادهای خود پرداخته و در پایان مقرر شد حوزه مختلف دانشگاه چون: حراست، گزینش، دفتر فرهنگی، بسیج دانشجویی، حوزه دانشجویی، روابط عمومی ، امور اداری و حوزه معاونت سماء به صورت مشترک و با همکاری هم دیگر نسبت به اجرای مصوبات جلسه اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.