• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

رفع تصرف 4 هکتار از اراضي ملي منطقه حفاظت شده هفت شهيدان مسجدسليمان

  • کد خبر : 17842
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- 4 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ههفت شهیدان مسجدسلیمان رفع تصرف شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: با پیگیری،تلاش، گشت و پایش مستمر منطقه توسط مأمورین اجرایی و کارشناسان این اداره در راستای حفاظت از اراضی ملی در محدوده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- 4 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ههفت شهیدان مسجدسلیمان رفع تصرف شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: با پیگیری،تلاش، گشت و پایش مستمر منطقه توسط مأمورین اجرایی و کارشناسان این اداره در راستای حفاظت از اراضی ملی در محدوده منطقه حفاظت شده هفت شهیدان بخشی از اراضی ملی منطقه که توسط افراد سودجو مورد تخریب قرار گرفته بود رفع تصرف شد.

بهروز نجاتی حفاظت از محیط زیست را وظیفه ای همگانی دانست و افزود: با افزایش آگاهی در مورد ارزش های طبیعت و ضرورت حفظ مراتع دخالت مردم نیز می تواند گام اساسی برای کاهش تخریب منابع ملی باشد.

منطقه هفت شهیدان در شمال شهر مسجدسلیمان در جاده مسجدسلیمان- لالی، سال 80 در مصوبه شماره 219 شورای عالی محیط زیست به عنوان منطقه حفاظت شده جزو مناطق زیرپوشش مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

پوشش گیاهی این منطقه شامل کنار، رمیلیک، کلخنگ، انجیر و گیاهان مرتعی است و از شاخص ترین گونه های جانوری این منطقه حفاظت شده نیز می توان به گرگ، کفتار، شغال، روباه ، تیهو، کبوتر، یا کریم، قمری و سایر پرندگان اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.