• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

آقای آخوندی و خانم ابتکار را به بازدید از قبرستان های مسجدسلیمان دعوت می کنم

  • کد خبر : 17729
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ حسن كريمي: صحبت از غم و داغدار شدن عزیز که به میان می اید دیگر هیچ منطقی را پیدا نمی کنید که سکوت را برگزیند. و خارج از این معادله هر که باشد بی شک قانون انسانیت را نقض کرده است. مسیر پر حادثه اهواز – مسجدسلیمان یا همان جاده مرگ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ حسن كريمي: صحبت از غم و داغدار شدن عزیز که به میان می اید دیگر هیچ منطقی را پیدا نمی کنید که سکوت را برگزیند. و خارج از این معادله هر که باشد بی شک قانون انسانیت را نقض کرده است.

مسیر پر حادثه اهواز – مسجدسلیمان یا همان جاده مرگ معروف، مدت هاست به بلای جان مردم محروم و درد کشیده تبدیل شده است و این ماجرا سال هاست که قبرستان های مسجدسلیمان را همواره پر رونق جلوه داده است.

مردمی که در هر بار ورودشان به این مسیر باید وصیت نامه اشان را بنویسند و وداع آخر را انجام دهند و رهسپار سفری شوند که با این که ۱۰۰ کیلومتر است اما شاید به بی نهایت ترین مسیر یعنی مرگ ختم شود.

زبان از بیان و وصف مصیبت ها بر اثر تصادفات بی شمار در این مسیر ناتوان است و تنها می توانم به عنوان یک مسجدسلیمانی دعوت کنم از وزیر محترم راه جناب آخوندی و همچنین سرکار خانم ابتکار تا با بازدیدشان از قبرستان های شهرم مصیبتی را که سال ها بر این مردم وارد شده است را از نزدیک لمس کنند.

آمار کودکان یتیم شده را در حوادث این مسیر را گزارش نمی دهم!

آمار مادران و پدرانی که هنوز منتظر بازگشت فرزندان شان هستند را گزارش نمی دهم!

آمار مرگ جاده ای را گزارش نمی دهم!

اما آقای وزیر! مرگ اخیر دو جوان شهرم در آغاز زندگی و حرکت به سوی ماه عسل زندگی شان را به شما گزارش می دهم که در همین جاده به جای شروع زندگی … پایان برای شان رقم خورد …

آقای آخوندی در شهر من چند قبرستان وجود دارد که این روزها پاره های تنمان را تنها به گناه تردد در مسیر اهواز – مسجدسلیمان پذیرا هستند.

خانم ابتکار اگر خواستید بازنگری در تصمیم اخیرتان در خصوص حفظ محیط زیست و حراست از گونه خاص جانواری در جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان انجام دهید، ما را خبر کنید تا مستنداتی از حوادث چند سال اخیر در این مسیر، مستنداتی از مصیبت های آمده به سر مردم و تصاویر و کلیپ هایی از اشک و بغض و زجه های مادران ، کودکان و … که در قبرستان های شهرم به واسطه ي مرگ عزیزانشان محقق شده است را برای تان ارسال کنم .

آقای آخوندی، لطفاً اندکی از نور امید دولت تدبیر و امید را در مسیر زندگی ما نیز بفرستید و برای یک بار هم که شده به شهر ما بیایید و به درد دل این مردم رنج کشیده توجه کنید.

خانم ابتکار شما عليرغم پیگیری های بی شمار نماینده شهرمان در خصوص جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان خودتان را مکلف به حفظ گونه جانواری و نیز حراست از محیط زیست خواندید. اما آیا جان انسان ها، بی ارزش تر از یک گونه جانوری می باشد؟

مگر هدف شما در بحث حمایت از این گونه خاص و بقای آن ها به خاطر این نیست که انسان ها از دیدن این گونه های خاص در آینده محروم نشوند؟ اما یک سوال: وقتی مردم این منطقه به واسطه ي تصادفات بی شمار،نسل شان منقرض شود چه کسی می خواهد از این محیط زیست لذت ببرد ؟!

خانم ابتکار آیا نمی شود کمی گونه را جابجا کرد ؟

آِیا نمی شود تدبیری اندیشید؟

آقای آخوندی تدبیری کنید تا وضعیت راه خونین ۱۰۰ کیلومتری اهواز – مسجدسلیمان بیش از این هموطنانم را داغدار نکند و خوب می دانم و می دانید انتظار زیادی نیست.حتی احداث مسیر جدید برای شهری که یک عمر هم خودش هم مردمش صادقانه و شرافت مندانه هر چه داشتند را برای اقتدار و سربلندی این مرز و بوم هزینه کردند.

مردم شهرم همچنان منتظرند …

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. درود بر حسن کریمی

    … حرف دل همه مردم مسجدسلیمان رو زدی و برات آرزوی بهترین ها رو دارم . همیشه در کنار مردم بودی و باشه …

  2. عالی بود . واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم . آفرین بر این جوان و قلم توانمندش

  3. برادر عزیز ضمن تایید حوادث این جاده که امری بدیهی است ميخواستم توجه شما رو به این موضوع جلب کنم که تمام مشکلات پیش آمده مربوط به عملکرد آقای آخوندی وخانم ابتکار نیست چرا از بی توجهی همشهریان و رانندگان عزیز نمی گویید که  بیشتر باعث این اتفاقات میشوند اگر درست رانندگی کنند آمار این تلفات بسیار پایین خواهد آمد . 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.