• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

۶ کشته و ۶ مجروح حاصل تصادف دو خودور در محور مسجدسلیمان – اهواز

  • کد خبر : 17622
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر تصادف دو خودوری پژو و پراید، ۶ نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رضا رفیعی اظهار کرد: امروز ساعت ۶ و ۳۲ دقیقه بر اثر تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر تصادف دو خودوری پژو و پراید، ۶ نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رضا رفیعی اظهار کرد: امروز ساعت ۶ و ۳۲ دقیقه بر اثر تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید متاسفانه ۶ نفر از سرنشینان فوت کردند و ۶ نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۶۰ محور مسجدسلیمان به اهواز رخ داد.

جاده مهم مسجدسلیمان به اهواز یکی از جاده های پرتردد و پرحادثه استان خوزستان به شمار می رود که هر چتد گاهی حادثه ای دلخراش، خانواده هایی را داغدار می کند. در چند رور اخیر تصادف هایی در جاده های منتهی به شهرستان بندر ماهشهر در استان خوزستان نیز چند کشته و مجروح در پی داشته است که این امر نشان می دهد خوزستان در زمینه داشتن جاده های مناسب با استانداردهای کشوری فاصله دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. آقای جلیلی لطف کردین که به وزیرراه رای اعتماددادین

  2. مسئولین استان و کشور تا کی میخواین تو خواب غفلت باشین . چقدر خانواده باید داغدار بشن تا شما ی جاده استاندارد درست کنید ما در قرن 21زندگی میکنیم جون 1نفر خیلی ارزش داره . درضمن با این همه منابع مالی که خوزستان داره فکر نکنم کار سختی باشه جاده یکطرفه داشته باشیم . خدارحمت کن فوت شدگان حادثه دلخراش جاده مرگ …..

  3. چ ربطی به دکتر جلیلی داره ” ایران رکورددار تصادفات در جهان هست” محض اطلاع آقا پیمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.