• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

روابط عمومی آبفا مسجدسلیمان: هیچ گونه انشعابی از شهرداری قطع نشده است

  • کد خبر : 17424
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسن کریمی مسئول روابط عمومی آبفا مسجدسلیمان در خصوص اظهارات روابط عمومي شهرداری در فضای مجازی مبنی بر قطع انشعابات فضای سبز شهرداری ضمن تکذیب این خبر گفت: هیچ گونه انشعابی از شهرداری قطع یا جمع آوری نشده است و آب در سیستم فضای سبز به صورت مستمر مثل دیگر بخش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسن کریمی مسئول روابط عمومی آبفا مسجدسلیمان در خصوص اظهارات روابط عمومي شهرداری در فضای مجازی مبنی بر قطع انشعابات فضای سبز شهرداری ضمن تکذیب این خبر گفت: هیچ گونه انشعابی از شهرداری قطع یا جمع آوری نشده است و آب در سیستم فضای سبز به صورت مستمر مثل دیگر بخش های شهر در جریان است.

کریمی در ادامه افزود: ادعای روابط عمومی شهرداری مبنی بر قطع انشعاب شهرداری در واقع کذب می باشد و تمامی شواهد و مستندات لازم جهت صدق این گفته موجود می باشد.

وی در ادامه افزود: در بخش دیگر از بیانیه منتشر شده از سوی شهرداری به بدهی شهرداری به آبفا اشاره شده است که این مسله نیز ضمن تخصصی بودن و عدم نیاز به طرح عمومی آن به دلیل مطرح شدن از سوی شهرداری و جهت شفاف سازی توضیحاتی را مختصر ارائه می دهم.

در خصوص مبلغ بدهی باید به این مسله اشاره کرد که این هزینه در واقع برای کلیه انشعابات شهرداری در سطح شهرستان می باشد که جمعا حجمی برابر با 30 درصد کل حجم آب شهرستان را شامل می شود و رقم اعلام شده از سوی آبفا کاملا قانونی و بر اساس شرایط ابلاغی می باشد و آبفا این حق را برای شهرداری قائل می باشد تا در صورت هرگونه اعتراض نسبت به این ارقام از طریق واحد حقوقی و امور مشترکین اقدام نماید و این امورآماده پاسخگویی و شفاف سازی در این زمینه می باشد.

لازم به ذکر است تاکنون از طریق واحد بهره برداری و آبرسانی و نیز از طریق تماس تلفنی با شهردار محترم جناب مهندس حیدری در خصوص سیستم ابدهی فضای سبز به ویژه بلوارهای شهرستان نامه نگاریها و تذکراتی را ارسال کردیم که متاسفانه هنوز هیچگونه ترتیب اثری به وضعیت ابیاری بلوارها و فضای سبز شهرستان داده نشده است و در این راستا مشکلاتی نیز برای ابفا بوجود امده است.

در پایان انتظار می رود شهرداری بر اساس رسالت خود به دنبال حل قانونی مشکلات باشد و از طرح هرگونه ادعای کذب در شبکه های اجتماعی که باعث بدبینی شهروندان نسبت به دیگر ادارت می شود خودداری کند.

لازم به ذكر است مدتي پيش مطلبي تحت عنوان نگذاريم  سبزه ها خشك شوند در فضاي مجازي منتشر كه در آن آمده بود: اداره آبفا براي چندمبن بار اقدام به قطع آب فضاي سبز شهرداري نموده است و…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام
    آبفا که دیگه عملکردش مشخص نیازی به تعریف وتمجید نداره از آبهای جاری سطح شهر نه بلکه بگوییم تالاب مسجدسلیمان کاملا واضح وگویا است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.