• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

نشست هم انديشي نخبگان با فرماندار مسجدسليمان

  • کد خبر : 16442
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر نشست هم انديشي نخبگان و فرماندار شهرستان مسجدسليمان در دانشكده سما مسجدسليمان اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه عليرضا گورويي ضمن تبريك هفته دولت و گرامي داشت ياد شهيدان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر نشست هم انديشي نخبگان و فرماندار شهرستان مسجدسليمان در دانشكده سما مسجدسليمان اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه عليرضا گورويي ضمن تبريك هفته دولت و گرامي داشت ياد شهيدان رجايي و با هنر اظهار داشت: ما در مسجدسليمان بنا را بر اداره شهرستان با خرد جمعي گذاشته ايم و در تلاش هستيم با ايجاد همدلي به هم افزايي دست بیابیم وي ادامه داد: در سالي كه با عنوان همدلي و همزباني دولت و ملت نامگذاري شده موفقيت هاي خوبي را در شهرستان داشته ایم. گورويي گفت: در شهرستان مشكل اصلي بي پولي نيست نيروي انساني توانمند نيز داريم آنچه بيش از هر چيز نياز داريم همدلي براي رسيدن به هم افزايي است كه بحمدالله در مسير خوبي قرار گرفته ايم . فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: بايد هركسي در جاي خودش قرار گيرد در غير اين صورت دچار مشكلات خواهيم شد. وي استفاده از تمام پتانسيل هاي شهرستان علي الخصوص نخبگان را خواستار شد.  گورويي در ادامه فرمانداري را به عنوان لوكوموتيو دستگاههاي اجرايي برشمرد و استفاده درست از نيروي انساني را عامل حركت سريع اين لوكوموتيو دانست و در كنار منابع انساني، استفاده از ظرفيت بالاي نخبگان شهرستان در غالب اتاق هاي فكر را از برنامه هاي دولت در شهرستان در راستاي اداره شهرستان با خرد جمعي دانست . گورويي در بخش ديگري از سخنان خود يكي از ويژگي هاي بارز نخبگان را مسئوليت پذيري دانست . فرماندار مسجدسليمان در پايان سخنان خود اظهار داشت: ما بايد خودمان را مسلح به آموزش هاي كاربردي كنيم و از تدوين برنامه هاي جامع ورزش و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و خواستار تشكيل جلسات مستمر با نخبگان گرديد شايان ذكر است در اين جلسه نخبگان شهرستان نظر خود را در خصوص تدوين مكانيزم جهت بهره برداري از ظرفيت نخبگان ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. بسیار عالی

    امیدواریم این روند مستمر باشه

  2. شما از یک طرف. مجوز سیگار فروشی را می دهید زمینه را فراهم می آورید و از طرف دیگه می خواهید با مواد مخدر برخورد کنید  زمینه جذب جوانان  به طرف دخانیات را از بین ببرید با ندادن مجوز به آنان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.