• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
3

وزنه بردار نفت مسجدسلیمان ملی پوش شد

  • کد خبر : 15914
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی صالحی پور وزنه بردار نوجوان تیم نفت مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی دعوت شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، وی که در دسته 56 کیلوگرم وزنه می زند با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور یادواره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی صالحی پور وزنه بردار نوجوان تیم نفت مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی دعوت شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، وی که در دسته 56 کیلوگرم وزنه می زند با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور یادواره شهدای غواص موفق به جلب نظر مربیان تیم ملی گردید.

این وزنه بردار نوجوان و آینده دار تیم نفت مسجدسلیمان که پرورش یافته مکتب جهان پهلوان بهمن مطلق است و زیر نظر مربیانی همچون مهران مطلق و افشین صالحی پور رشد یافته در مسابقات مذکور به تنهایی موفق به کسب 3 مدال طلای یکضرب و دو ضرب شد تا تنها طلا آور تیم منتخب خوزستان در این مسابقات باشد.

شایان ذکر است رشته وزنه برداری که یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار در کشورمان می باشد در سال های اخیر با رویکرد و نگاه ورزشی مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و انجام سرمایه گذاری هایی از قبیل احداث سالن اختصاصی و تهیه اقلام تمرینی استاندارد و روزآمد در این شهر طرفداران بسیاری پیدا کرده و نوجوانان و جوانان بسیاری برای فعالیت های ورزشی این رشته و این تیم را انتخاب کرده اند.

تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان با کسب مدال ها و مقام های ارزنده قهرمانی توسط پولادمردانش در رقابت های استانی و کشوری رفته رفته خود را به عنوان یکی از قطب های وزنه برداری کشور مطرح نموده تا نقطه اتکایی برای دست اندرکاران تیم ملی باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.