• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

بازدید بازرسان اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان از مدارس شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 15568
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۳۸

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حیدری کارشناس ارزیابی عملکرد و منجزی کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از روند اجرای پروژه مهر در آموزش و پرورش مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين بازديد بازرسان روند اجرای پروژه مهر در مدارس مسجدسلیمان را […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حیدری کارشناس ارزیابی عملکرد و منجزی کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از روند اجرای پروژه مهر در آموزش و پرورش مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين بازديد بازرسان روند اجرای پروژه مهر در مدارس مسجدسلیمان را مورد ارزیابی قرار دادند و در ادامه جلسه ی جمع بندی با حضور اعضاء کمیته پروژه مهر در دفتر مدیریت آموزش وپرورش برگزار گردید.

منوچهر قاسمی منجزی در سخناني گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در خصوص پروژه مهر را ارائه نمود. وی گفت: کمیته های مختلف پروژه مهر در مسجدسلیمان تشکیل شده است و وظایف هر یک از این کمیته ها برای اعضا مشخص شده است. حیدری نيز در سخناني اظهار داشت: باید در حفظ و نگهداری تجهیزات مدارس بیشتر دقت داشته باشیم. وی در ادامه در خصوص شاداب سازی مدارس و همچنین ارتباط و هماهنگی بیشتر مدیران با آموزش و پرورش های مناطق خود مطالبی را بیان کرد.

وي در پایان تاکید نمود نکاتی که در این جلسات و بازدید ها مطرح می شود تنها برای برطرف شدن نواقص و مشکلات است.منجزی ديگر بازرس حاضر در جلسه گفت: هدف از این بازدید ها انتقال تجربیات و رفع نواقص است. وی گفت:خوشبختانه در بحث بانشاط نمودن فضای مدارس و همچنین نظافت کارهای خوبی انجام شده که جای تقدیر دارد. وي در ادامه در خصوص ثبت نام دانش آموزان و همچنین تغییرات پایه پنجم ابتدایی و استقرار پایه نهم مطالبی را بیان کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.