• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان:
قطار ورزش مسجدسلیمان از ریل خارج شده همت والایی می خواهد تا به مسیر خودش برگردد

  • کد خبر : 14183
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولين جلسه ي پرسش و پاسخ گروه اجتماعي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با مديران شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان البرز حاجي پور رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان به عنوان اولين مهمان پاسخگوي سوالات اعضاي اين گروه بود.: رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولين جلسه ي پرسش و پاسخ گروه اجتماعي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با مديران شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان البرز حاجي پور رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان به عنوان اولين مهمان پاسخگوي سوالات اعضاي اين گروه بود.: رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان در پاسخ به سوالي در ارتباط با وضعيت نامناسب سالن هاي ورزشي گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان سعی كرد در همین مدت اندک نسبت به تعمیر و تکمیل سالن هاي ورزشي اقدام كند. سالن ها طبق ماده ۸۸ اماکن دولتی در اختیار بخش خصوصی است که بایستی خزانه ان به صندوق دولت پرداخت گردد.. وي ادامه داد: طبق بر اورد هزینه ای که شده درامد سالن ها کفاف اب و برق، پرسنل و خزانه را نمی دهد چه رسد به تجهیز یا تعمیر. وي ادامه داد: ما در هفته گذشته هزینه ای بالع بر ۲/۵میلیون تومان هزينه يكي از سالن ها كرديم.

حاجي پور در پاسخ سوالي ديگري در ارتباط با تبعيض بعضي از رؤساي هيئت هاي ورزشي در نصب بنر براي قهرمانان گفت: درخصوص بنر این اداره از گذشته مبلع ۶ میلیون تومان بدهکار چاپخانه است و در زمان تصدی بنده به جز برای همایش پیاده روی برای هیچ ورزشکاری بنر نزده چرا که جز وطایف هیت ها و روابط عمومی هيئت هاست.. متاسفانه در بعصی هيئت ها خطی عمل نموده یا پارتی بازی شده است كه نسبت به اين مورد به رؤساي مربوطه تذکر داده شده است. حاجي پور در ارتبازط با سؤال يكي از ورزشكاران و لزوم تغييرات در بعضي هيئت ها گفت: طبق بررسی های انجام شده متوسط عمر مدیریت هيئت هاي شهرستان ۱۵سال بوده که زمان زیادی است چرا که حتي برنامه های دراز مدت ۱۲ساله هستند ولی عمر مدیریتی هيئت هاي شهرستان ما ۱۵ساله است …در طول چندین سال گذشته مدیران زیادی تعویص شدند همیشه هم آن ها هزینه شدند به طوری که همیشه آن افراد مورد نقد و بررسی قرار گرفتند و کسی متوجه روسای هيئت ها که در واقع بازوان ریس اداره بودند تشده اند. رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان در پاسخ به سوالي كه از ايشان در ارتباط با چمن ورزشگاه شهيد بهزاد نيا چهاربيشه پرسيده بود اظهار داشت: پیمانکار مربوطه کارهایی اساسی را انجام داده است و ادامه داد: با پيگيري هاي دكتر جليلي اعتبار لازم جهت تکمیل آن صورت گرفته است، مشکل اصلي در حال حاصر پمپ اب است که دد حال تهیه ان هستیم وي ادامه داد: لازم به ذكر است به زودي هيئت فوتبال در آن جا مستقر و چمن تحویل هیئت فوتبال خواهد شد.

البرز حاجي پور در ارتباط با آخرين وضعيت باشگاه ورزشي كاوه كه متعلق به ارتش است و سال ها مردم بازار چشمه علي در حال پيگيري براي بازگشايي آن هستند گفت: پرونده قطوری در اين رابطه وجود دارد از زمان های گذشته تا زمان مدیریت اقای کریمی که جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنم درحد نامه نگاری از فرمانداری، استانداری تا مجلس صورت گرفته است. نامه های یک طرفه ای که هیچ وقت پاسخی داده نشد ولی در آخرین نشستی که به میزبانی فرمانداری صورت گرفت مدیرکل محترم میراث فرهنگی اعلام کردند اماده احیا و بازسازي آن هستند که قرا ر بود در فاز اول کار ۸۰ میلیون تومان در آن محل هزینه نمایند و ثبت ملی شود… ولی بعد از سه ماه تا الان اقدامی صورت نگزفته است… پیرو مذاکرات شفاهی با مردم محل از جمله آقای شهنی کرم و اقای فرماندار از طرف بنده اعلام شده اگر قیمت مناسبی در حد توان اداره کل ورزش و جوانان باشد ارایه گردد به صوزت اقساط قادر به خریداری هستیم به جهت برطرف کردن مشکل اساسی ورزش متطقه چشمه علی. حاجي پور در پايان سخنان ضمن تشكر از گروه باشگاه روزنام هنگارا نمسجدسليمان به خاطر دغدغه هايشان گفت:مطالعات بنده در باره ورزش مسجدسلیمان کامل شده است. و به زودی ساختار ورزش با توجه به موجودیت و واقعیت ورزش شهر را مشخص خواهم کرد.. وي گفت: در حال حاصر تدوین برنامه یک ساله شهرستان اماده است و چشم انداز چهار ساله تا دوازده ساله ان در بخش ورزش همگانی ، قهرمانی، روستایی، عشایری و زیر ساخت های مورد نیاز ان با نشست هایی که با مشاوران و کارشناسان همکار داشته ام ارایه خواهد شد..

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر قاسمي منجزي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان به عنوان دومين مهمان گروه اجتماعي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پاسخگوي سؤالات اعضاي اين گروه خواهد بود كه ماحصل آن در اين سايت خبري منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اميدوارم آقاي حاجي پور مثل مديران قبلي از تعويض سرپرستان ضعيف هراسي نداشته باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.