• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از جلسه شوراي اداري شهرستان با حضور مديركل سياسي انتخابات استانداري خوزستان و مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان ( تصاوير)

  • کد خبر : 13761
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۲۰

امام جمعه مسجدسليمان: تسريع در راه اندازي پروژه هاي پتروشيمي و آلومينيوم مي تواند مشكل گشا باشد و اميد و اعتماد را به جوانان غيور شهرستان بازگرداند/ ما مردم نجيبي داريم كه به قانون و مدنيت اهميت مي دهند و مي خواهند مشكلاتشان را به صورت قانوني حل كنند. مهندس رحيمي: مستند نقش مسجدسليمان در […]

امام جمعه مسجدسليمان: تسريع در راه اندازي پروژه هاي پتروشيمي و آلومينيوم مي تواند مشكل گشا باشد و اميد و اعتماد را به جوانان غيور شهرستان بازگرداند/ ما مردم نجيبي داريم كه به قانون و مدنيت اهميت مي دهند و مي خواهند مشكلاتشان را به صورت قانوني حل كنند.

مهندس رحيمي: مستند نقش مسجدسليمان در دفاع مقدس، مستند 13 قسمتي هوانيروز، همچنين برنامه هايي در باب بزرگان ايل بختياري از جمله برنامه هايي ست كه براي شهر اولين ها در نظر گرفته ايم.

دكتر اوركي: وحدتي كه من ميان فرماندار، امام جمعه، نماينده محترم در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي شوراي اداري مي بينم در واقع اسباب لازم را براي توسعه و بالندگي آماده كرده است/ مسجدسليمان در باند توسعه قرار گرفته و آماده پرواز است و اميدوارم اين وحدت و همدلي تا رسيدن به توسعه و رفع كامل مشكلات حفظ شود.

مهندس گوروئي: برگزاري انتخابات، پيگيري پروژه هاي نيمه تمام سال 93،تقويت آموزش و پرورش، تدوين برنامه ورزش شهرستان، تدوين برنامه مبارزه با مواد مخدر، آموزش مديران ادارات، بهبود وضعيت آب و فاضلاب، افتتاح شبكه دولت، توسعه گردشگري ر از اولويت هاي سال 94 است/ ازمديركل محترم صدا و سيما مي خواهم راديوي بختياري با مركزيت مسجدسليمان راه اندازي شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شوراي اداري شهرستان مسجدسليمان با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، مهندس گوروئي فرماندار، جمعي از مسئولين شهرستان و اصحاب رسانه در سالن كنفرانس فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد. دكتر اوركي مديركل سياسي انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري خوزستان و مهندس رحيمي مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان نيز دو مهمان ويژه اين جلسه بودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام اميني نماينده و لي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان ضمن خير مقدم به دكتر اوركي و مهندس رحيمي اظهار داشت: از اين كه شعار دولت جناب دكتر روحاني اعتدال است خيلي خوشحالم و ادامه داد: بايد گفت بخشي از عقب ماندگي مسجدسليمان تاريخي ست. اين عين واقعيت است كه مسجدسليمان گرفتارترين شهر كشور است اما عليرغم تمام اين گرفتاري ها شهر پركاري ست و مردمان بسيار نجيبي دارد. حجت الاسلام اميني ادامه داد: اگر چه مشكل بيكاري در بيشتر شهرها وجود دارد اما در مسجدسليمان بسيار مزمن و ناراحت كننده است به گونه اي كه درصد بالايي از مراجعه كنندگان به دفتر امام جمعه براي حل اين مشكل مي آيند. امام جمعه مسجدسليمان گفت: تسريع در راه اندازي پروژه هاي پتروشيمي و آلومينيوم مي تواند مشكل گشا باشد و اميد و اعتماد را به جوانان غيور شهرستان بازگرداند. حجت الاسلام اميني در پايان سخنان خود از مهندس رحيمي مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان خواست مشكل شبكه هاي ديجيتال را در مسجدسليمان برطرف سازد و با بيان اين كه ما مردم نجيبي داريم كه به قانون و مدنيت اهميت مي دهند و مي خواهند مشكلاتشان را به صورت قانوني حل كنند به سخنان خود پايان داد.

مهندس رحيمي مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان سخنران بعدي اين جلسه بود. وي گفت: در ابتداي سخنم درود مي فرستم به روح شهدا و امام شهدا به ويژه شهداي ايل بزرگ بختياري و ادامه داد: حجت الاسلام اميني يكي از ائمه جمعه هايي ست كه هم انديشمند، هم فاضل و هم كسي ست كه در كارهاي اجرايي پا به پاي ما در حال پيگيري و رفع مشكلات و دغدغه هاي مردم است كه از ايشان تشكر مي كنم. وي ادامه داد: مستند نقش مسجدسليمان در دفاع مقدس، مستند 13 قسمتي هوانيروز، همچنين برنامه هايي در باب بزرگان ايل بختياري از جمله برنامه هايي ست كه براي شهر اولين ها در نظر گرفته ايم. مهندس رحيمي در ارتباط با پوشش ديجيتال در شهرستان اظهار داشت:با هماهنگي دكتر جليلي، مهندس گوروئي و حجت الاسلام اميني امام جمعه شهرستان اقداماتي شده است اما صدا و سيما دستگاه مجري ست و قول مي دهم در صورت تأمين اعتبار كه دكتر جليلي و فرماندار به جد در حال پيگيري آن هستند در سريع ترين زمان ممكن اين مشكل را برطرف سازيم. مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان در پايان سخنان خود گفت: در صورتي كه هماهنگي هاي لازم انجام شود همايش روز 12 ارديبهشت يادمان بهمن علاالدين توسط مركز صدا و سيماي خوزستان پوشش داده خواهد شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اوركي مديركل سياسي انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري خوزستان سومين سخنران جلسه شوراي اداري مسجدسليمان بود. وي اظهار داشت: به اعتقاد من مسجدسليمان شهر محرومي نيست براي اين كه هرگاه در جامعه اي تفرقه و تشدد به وحدت و همدلي تبديل شود يعني اين كه در مسير توسعه و رشد قرار گرفته ايم و من اين را در مسجدسليمان مي بينم. وحدتي كه من ميان فرماندار، امام جمعه، نماينده محترم در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي شوراي اداري مي بينم در واقع اسباب لازم را براي توسعه و بالندگي آماده كرده است. همچنين توجهات خاص و ويژه اي كه استاندار در طول تصدي اشان به مسجدسليمان داشته اند نشان دهنده اين موضوع است. دكتر اوركي ادامه داد: در واقع شهرستان مسجدسليمان در باند توسعه قرار گرفته و آماده پرواز است و لذا من اين را خدمت همه شهروندان عزيز مسجدسليماني، دكتر جليلي نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، امام جمعه محترم، فرماندار و اعضاي شوراي اداري تبريك عرض مي نمايم و اميدوارم اين وحدت و همدلي تا رسيدن به توسعه و رفع كامل مشكلات حفظ شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان آخرين سخنران اين جلسه مهندس عليرضا گورئي فرماندار مسجدسليمان بود. وي ضمن تبريك فرارسيدن ماه رجب و گرامي داشت روز پدر، روز شوراها، روز كارگر و روز معلم اظهار داشت: خرسنديم در سال 93 شعار و عمل مان همدلي براي رسيدن به هم افزايي بوده است و خوشحالم اين احساس در شهر ايجاد شده است كه ما در مسير توسعه و حل مشكلات مردم قدم برمي داريم و هماهنگي بين مسئولين نشان دهنده اين است كه عزمشان را جذم كرده اند كه گام هاي مهمي را براي حل مشكلات شهرستان بردارند. رييس شوراي تأمين شهرستان برگزاري انتخابات، پيگيري پروژه هاي نيمه تمام سال 93،تقويت آموزش و پرورش، تدوين برنامه ورزش شهرستان، تدوين برنامه مبارزه با مواد مخدر، آموزش مديران ادارات، بهبود وضعيت آب و فاضلاب، افتتاح شبكه دولت، توسعه گردشگري ر از اولويت هاي سال 94 دانست. فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مديركل صدا و سيماي خوزستان گفت:مردم ما در قضيه سريال سرزمين كهن افتخار آفريني كردند و از خود نجابت نشان دادند و از ايشان خواستند راديوي بختياري با مركزيت مسجدسليمان راه اندازي شود. وي در پايان از تلاش ها و پيگيري هاي دكتر جليلي نماينده مردم جهت حل مشكلات شهرستان خصوصاً تآمين اعتبار و پشتيباني و همچنين تلاش جهت تأمين تجهيزات بيمارستان جديد 22 بهمن تشكر و سپاسگزاري نمود.

1 copy2 copy3 copy4 copyIMG_3754 copy5-copy2

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تشكر از دست اندركاران سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به خاطر پوشش خوبشان از مسائل و اتفاقات مسجدسليمان

  2. ممنون از مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان به خاطر دغدغه اش براي راه اندازي راديو بختياري دست مريزاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.