• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

سایه تاریک کاج‌ها در انتظار دریافت مجوز

  • کد خبر : 13645
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- غلامرضا رضایی گفت مجموعه داستان «سایه تاریک کاج‌ها» در انتظار دریافت مجوز نشر است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این داستان‌نویس که «عاشقانه مارها»ی او برگزیده جایزه ادبی« هفت اقلیم شده، اظهار داشت: این مجموعه شامل هفت داستان کوتاه است که موضوع اغلب داستان‌های آن اجتماعی و عاشقانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- غلامرضا رضایی گفت مجموعه داستان «سایه تاریک کاج‌ها» در انتظار دریافت مجوز نشر است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این داستان‌نویس که «عاشقانه مارها»ی او برگزیده جایزه ادبی« هفت اقلیم شده، اظهار داشت: این مجموعه شامل هفت داستان کوتاه است که موضوع اغلب داستان‌های آن اجتماعی و عاشقانه است.

او افزود: نسبت به داستان‌های قبلی‌ام که بیش‌تر رنگ و بوی بومی داشتند فضای داستان‌های این مجموعه داستان بومی نیست و خارج از حیطه جنوب اتفاق می‌افتند. رضایی با بیان این که داستان‌های این مجموعه داستان به نوعی با هم مرتبط هستند و المان‌های مشترکی در داستان‌های آن دیده می‌شود گفت: «سایه تاریک کاج‌ها» فضایی مدرن و امروزی دارد.

غلام‌رضا رضایی متولد سال 1341 در مسجدسلیمان است. از این نویسنده جنوبی پیش‌تر آثاری چون مجموعه داستان «نیمدری» در سال 1381، مجموعه داستان «دختری با عطر آدامس خروس نشان» در بهار 1387 و رمان «وقتی فاخته می‌خواند» در زمستان 1387 منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.